Iulius Mall Suceava a numarat peste 200.000 de vizitatori în primele zile ale primaverii

Inelul cu diamant, pachetele de răsfăţ la spa, articolele de înfrumuseţare, sutele de premii instant şi concertul trupei TAXI s-au numărat printre surprizele plăcute pregătite doamnelor şi domnişoarelor de Iulius Mall Suceava la debutul primăverii. Pe întreaga durată a campaniei „Cea mai iubită…”, mall-ul a înregistrat un trafic de peste 200.000 de vizitatori, din care mai bine de 35.000 de persoane au ales să petreacă în Iulius Mall momente speciale de 8 martie”, informează într-un comunicat de presă reprezentanţii complexului comercial.

Potrivit acestora, Ovidiu Nunu, de 24 de ani, din Suceava, a câştigat cel mai râvnit premiu al tombolei de Mărţşor: inelul cu diamant pentru tânăra care, în luna iulie, îi va deveni soţie. La extragerile zilnice s-au câştigat pachete spa la Salonul Michelle Beauty&Spa şi perii rotative Rowenta, iar 800 cele mai harnice doamne şi domnişoare la cumpărături au primit, zi de zi, premii de înfrumuseţare şi relaxare.

“Mărţişoare şi flori au primit sucevencele mai ales de 8 martie, iar seara le-a fost, de asemenea, dedicată. Parada intitulată << Spring Fashion Show >> a brand-urilor din mall, precum şi demonstraţiile de Capoeira Aerobic, Rebound şi Kangoo Jumps s-au derulat înainte de mult aşteptatul concert al trupei TAXI.

Şi pe Facebook, Iulius Mall Suceava şi-a răsplătit fanii, oferind 7 premii sucevenilor care au postat cele mai votate fotografii la categoriile << cea mai iubită >> : prietenă, amică, mamă, soţie, profesoară, soră sau bunică”, se arată în document.

„Surprizele primăverii continuă la Iulius Mall Suceava!”, transmit reprezentanţii centrului comercial.