Ce reclama sucevenii la Protectia Consumatorului (VIDEO)


Intră acum și în grupul de

reclamatii

Serviciile de telefonie mobilă şi cele de furnizare si facturare a energiei electrice au făcut obiectul  celor mai multe reclamaţii depuse în primele două luni din 2013, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Suceava, a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, şeful instituţiei sucevene, Vasile Latiş. Potrivit acestuia, în perioada ianuarie-februarie 2013, au fost efectuate 716 acţiuni de control, în urma cărora s-au aplicat 196 de amenzi, în valoare totală de 258.000 lei.

Totodată, au fost depuse 233 de reclamaţii. „La nivelul lunii ianuarie, cele mai multe aspecte reclamate se referă la serviciile de telefonie mobilă, în proporţie de 12%. În aceeaşi proporţie, la nivelul lunii februarie, cele mai multe reclamaţii figurează la facturile la energie electrică. Aceste reclamaţii se referă la sume foarte mari de bani nejustificate, la fluctuaţii de tensiune, sau la tensiune slabă la furnizarea energiei electrice”, a arătat Latiş.

Şeful CJPC Suceava a mai precizat faptul că în primele două luni ale anului, s-au mai efectuat 14 acţiuni de control la casele de schimb valutar din Suceava, aplicându-se 7 amenzi în valoare de 20.000 lei, majoritatea legate de modul incorect de informare a clienţilor. O altă tematică de control a vizat prestarea serviciilor de alimentaţie publică, fiind efectuate 23 de acţiuni de control, care s-au finalizat cu 15 amenzi în valoare de 14.650 lei, şi fiind oprite de la comercializare produse în valoare de 1.910 lei.

„Am finalizat şi tematica legată de încheierea contractelor de prestări servicii de cablu TV, internet şi telefonie, aplicându-se trei sancţiuni în valoare de 12.000 lei.  De asemenea, am mai realizat o tematică proprie legată de prestarea serviciilor de frizerie/coafură, soldată cu 13 acţiuni de control, 3 amenzi, în valoare de 1.000 lei şi o serie de avertismente”, a mai arătat Vasile Latiş.


Intră acum și în grupul de