„Produs in Bucovina” vrea sa intre in reteaua Auchan


Intră acum și în grupul de

targ

Asociaţia “Produs în Bucovina” a început, de luni, negocierile cu reţeaua de hypermarket-uri franceză Auchan pentru a-şi vinde produsele prin această reţea.

Preşedintele CJ Suceava, Cătălin Nechifor, a declarat, luni, că există dorinţă ca “Produs în Bucovina” să fie prezent în aceste magazine, cu un act de comerţ temeinic şi dedicat.

 El a subliniat că autorităţile române, inclusiv cele judeţene şi locale, trebuie să facă eforturi ca produsul românesc, produsul local, să fie prezent în marile lanţuri de magazine şi să fie produse promovate. „Ne facem un plan de acţiune temeinic şi să fim inovatori”, a spus Nechifor care a menţionat că o formă modernă de comerţ trebuie să conţină şi elemente de atractivitate.

Şeful administraţiei judeţene a arătat că se doreşte ca în acest caz să fie respectaţi toţi paşii fireşti în dezvoltarea unui asemenea parteneriat. „Facem pas cu pas. Trecem de etapa Suceava să convingem că produsul bucovinean trebuie să fie în reţeaua lor şi să producă beneficii şi pentru reţeaua lor”, a explicat Nechifor.

El a menţionat că Produs în Bucovina reuneşte acum peste 40 de firme cu o paletă largă de produse şi că este o asociaţie care acum poate sta la masă cu actori de o asemenea anvergură. Nechifor a subliniat că a încercat şi va mai încerca să convingă şi agricultorii suceveni să se unească şi pentru a reuşi într-o piaţă globală.


Intră acum și în grupul de