Bucovina, în oferta EXIMTUR la Târgul de Turism al României

Compania de călătorii EXIMTUR va fi prezentă, ca în fiecare an, la ediția de primăvară a Târgului de Turism al României (22-25 februarie), cu o ofertă variată, caracterizată de o mare diversitate a destinațiilor propuse, de vacanțe cu servicii garantate și de un raport preț/calitate excelent pentru fiecare tip de serviciu.

 

În plus față de reducerile atractive aferente înscrierilor timpurii promovate pe perioada târgului, pentru cei care vor achiziționa orice servicii turistice în perioada 22 februarie-6 martie, EXIMTUR va aplica o reducere suplimentară, valabilă nu numai la standul târgului, ci și în oricare din cele 24 de agenții prezente în 17 orașe din România.

În anul Centenarului Marii Uniri, EXIMTUR împlinește un sfert de secol de activitate, timp în care a devenit partenerul de călătorie a peste 3 milioane de turişti şi a mai mult de 2.500 de companii. În acest an special pentru România, compania vine în întâmpinarea clienților cu o mare diversitate de pachete de turism intern atractive, precum oferta de tururi sau excursii cu ghid, asociate pachetelor de cazare din principalele orașe turistice din România: Brașov, Sibiu, Cluj-Napoca, Timișoara. În acest sens, la standul companiei, vizitatorii vor găsi noul catalog „Cazare în orașe din România”, unic în piața de profil prin multitudinea ofertelor de produse turistice. Tot în acest an aniversar, împreună cu experții în vacanțe și călătorii, clienții își vor putea realiza trasee personalizate care să străbată diferite regiuni istorice sau chiar întreg teritoriul României, cu plecare din orice punct al țării: circuite în Transilvania, Maramureș și Bucovina, Oltenia, Banat și Crișana, Moldova și Bucovina sau circuitul “Siebenburgen” (“7 cetăți” – principalele orașe medievale locuite de sași).

Între produsele noi promovate de EXIMTUR la târgul de la ROMEXPO se numără pachetele combinate, vacanțe de tip city break în orașe din România împreună cu sejururi în stațiuni balneo-montane sau pe litoral, precum și excursii opționale în Delta Dunării sau pentru alte destinații, asociate ofertelor de sejururi pe litoral. Toate acestea, în scopul diversificării vacanței și creșterii atractivității pachetelor turistice.

Oferta de Paști pentru destinații autohtone cuprinde pachete turistice în orașe precum Brașov sau Sibiu, dar și în zone desprinse parcă din cărțile cu basme ca Maramureș, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Bucovina ori Câmpulung Moldovenesc, unde sunt păstrate tradițiile vechi de sărbători și unde fiecare experiență este unică.

Nu vor lipsi pachetele ce cuprind biletele de acces și cazarea la Constanța în perioada desfășurării festivalului NEVERSEA, între 5 și 8 iulie, sau la Cluj-Napoca pentru festivalul Electric Castle, din perioada 18-22 iulie.

În ce privește destinațiile turistice externe, anul acesta EXIMTUR și-a diversificat oferta cu programe proprii noi în destinații exotice și croaziere cu zbor inclus și ghid în limba română. De asemenea, compania oferă pachete pentru vacanțe pe litoralul cipriot cu zboruri charter incluse.

Oferta de turism extern a companiei cuprinde și pachete de vacanță pentru perioade speciale, 8 Martie, Sărbătorile Pascale, 1 Mai, Rusalii etc., pachete charter sau cu transport individual pentru destinații pe diverse litoraluri, precum și pachete pentru vizitarea parcurilor de distracție.

În 2018, EXIMTUR apreciază că se va menține trendul ascendent pentru destinația Turcia, care a cunoscut o revenire semnificativă în 2017, Cipru urmând să devină, de asemenea, o destinație de litoral extern din ce în ce mai solicitată. Și interesul pentru destinațiile exotice va cunoaște o dinamică în creștere, demnă de remarcat fiind și deschiderea turiștilor spre destinații mai putin populare până acum, precum Tunisia, Bora Bora sau Zimbabwe.

 

În ce privește turismul intern, estimăm că anul acesta se va menține tendința de creștere înregistrată în 2017, antrenată în acest an și de introducerea sistemului voucherelor de vacanță pentru angajații din sistemul bugetar. Plata cu acest instrument a devenit o practică obișnuită în agențiile EXIMTUR, tot mai mulți turiști înțelegând avantajele apelării la un consultant de călătorie pentru valorificarea cât mai eficientă a acestor tichete.

În 2017, peste 250.000 de turiști au optat pentru servicii turistice oferite de EXIMTUR, pentru anul în curs compania estimând o creștere cu 15 % a acestui număr.

Pentru a sărbători împreună cu clienții împlinirea a 25 de ani de existență, EXIMTUR organizează pe pagina sa de Facebook, începând din ziua deschiderii Târgului de Turism al României, 22 februarie, și până la data aniversării, 9 martie, un concurs dedicat tuturor iubitorilor de călătorii, cu premii importante: o vacanță de o săptămână pentru două persoane la un holtel de cinci stele în Antalya; un bilet de avion dus-întors către orice destinație din lume; un weekend la munte, pentru două persoane, la un hotel de patru stele din Poiana Brașov; o vacanță de o săptămână pentru două persoane, într-un hotel de trei stele din Mamaia.

La finalul anului 2017, echipa EXIMTUR număra 170 angajaţi. Compania a finalizat implementarea prevederilor OUG nr. 82/2017 coroborată cu OUG nr. 79/2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, menținând, de la 1 ianuarie 2018, salariile nete ale tuturor angajaților.

Activitatea companiei de călătorii EXIMTUR este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente (www.eximtur.ro/business), leisure travel (www.eximtur.ro), incoming (www.romaniaforall.com) și școala de turism. Divizia EXIMTUR BUSINESS este prezentă în patru centre urbane importante: București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.

EXIMTUR este singura companie din România afiliată la rețeaua globală de travel management – UNIGLOBE Travel Internațional. Acest parteneriat asigură EXIMTUR conectarea la un sistem internațional performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri și accesul la o gamă largă de soluții tehnice de ultimă generație, care se reflectă în calitatea serviciilor și produselor oferite clienților.

În anul 2017, EXIMTUR a plătit statului român taxe şi impozite în valoare de peste 1 milion de euro.