Nestlé lansează în România noua gamă de produse Starbucks, disponibilă în magazine și online

Începând cu luna septembrie 2020, Nestlé aduce în magazine și online 22 de varietăți de cafea Starbucks care pot fi pregătite acasă și care includ atât cafea boabe, prăjită și măcinată, cât și primele capsule Starbucks dezvoltate folosind tehnologia Nestlé de preparare a cafelei prin intermediul sistemelor Nespresso și NESCAFÉ® Dolce Gusto.

Printre noile sortimente lansate se numără 8 varietăți de capsule Starbucks de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată. Totodată, vor fi disponibile și 8 varietăți de capsule Starbucks de la NESCAFÉ Dolce Gusto, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato. Alături de acestea, vor fi lansate câte 3 produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor. Spre exemplu, Pike Place Roast poartă numele primului magazin Starbucks din Seattle, iar House Blend marchează debutul Starbucks, fiind primul amestec, creat în 1971.

„Ne bucurăm să aducem în casele românilor cafeaua Starbucks preferată. Echipele Nestlé și Starbucks au  îmbinat experiența lor în domeniul cafelei, tehnologia și expertiza în selectarea, prăjirea și amestecul boabelor de cafea pentru a obține o serie de varietăți desăvârșite. Iar rezultatul este unul de care suntem siguri că românii vor fi încântați. De la sortimente Starbucks emblematice, cu origine unică a cafelei, și până la specialitățile de cafea cu lapte, foarte populare în cafenelele Starbucks, produsele din noua gamă sunt realizate din cafea de primă calitate, 100% Arabica.”, a declarat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

Lansarea noilor produse Starbucks pentru prepararea cafelei acasă vine ca urmare a colaborării dintre Nestlé și Starbucks, cele două companii unindu-și forțele încă din 2018 prin intermediul unei alianțe globale pentru categoria de cafea. Astfel, Nestlé poate comercializa produse Starbucks ambalate, din segmentul de cafea și ceai, în afara cafenelelor Starbucks, excluzând produsele de tip Ready-to-Drink.

Odată cu această lansare, Nestlé își întregește portofoliul, acoperind toate segmentele de cafea, atât cele destinate consumului acasă cât și în afara casei, prin brandurile iconice NESCAFÉ, NESPRESSO și STARBUCKS, cu sortimente potrivite pentru fiecare gust.

loading...