Târgul de Nunţi “Bucovina”, pentru toate gusturile şi buzunarele

“Atunci când îţi organizezi nunta nu trebuie să te gandesti la criză şi nici să faci economie, căsătoria este un eveniment unic, de aceea merită toţi banii”, sunt de părere câţiva dintre puţinii vizitatori care au trecut pe la stand-urile expoziţionale din cadrul Târgului de Nunţi “Bucovina”, organizat week-end-ul trecut în incinta Iulius Mall Suceava. Aflat la a doua ediţie, evenimentul a reunit câteva case de modă “Alb şi Negru”, “Marriage a Paris”, “Lady in White”, care au prezentat noile tendinţe în materie de rochii de mireasă şi costume de miri. Potrivit trend-ului internaţional, dar şi declaraţiilor reprezentanţilor caselor de modă, anul acesta se află în top rochiile tip sirenă, cele cu broderii manuale şi rochiile cu trenă, păstrându-se totuşi linia clasică. În materie de culori, se poartă cremul, bejul, ivory, ecrul, dar şi “clasicul alb”, acesta rămânând culoarea preferată a mireselor tradiţionaliste, iar în ceea ce priveşte materialele, primăvara aceasta se poartă voalul, tulul, dantela, organza şi satinul.

Nici costumele de miri nu rămân mai prejos, fiindcă şi ele respectă rigurozitatea noilor tendinţe în materie de design şi culoare. Mirii trebuie să poarte în acest an costume negre, din lână şi cămăşi de mătase, dar pot opta totodată şi pentru nuanţe mai deschise, de gri sau crem, care intră şi ele în moda anului 2009.

Stand-ul casei de modă “Alb şi Negru” a prezentat cea mai variată gamă de modele de rochii pentru mirese şi de ocazie, oferind şi o reducere substanţială cumpărătorilor. Astfel, o rochie de mireasă care în mod normal costă 1.800 lei, putea fi achiziţionată de la târg cu 1.200 lei. Preţurile rochiilor de mireasă şi ale costumelor de miri erau pentru toate buzunarele, viitorii însurăţei putând alege rochii de mireasă începând de la 1.200 lei, până la 7.200 lei, şi costume de miri între 800 şi 4.800 lei, cele mai scumpe fiind create din materiale speciale.

În ciuda reducerilor oferite, Mădălina Botă, asistent vânzări la magazinul “Alb şi Negru” a declarat pentru NewsBucovina că “desfăşurarea târgului este mult sub aşteptări”. “Presupun că evenimentul nu s-a promovat ca fiind târg cu vânzare, ci ca o simplă expoziţie. Încă nu am vândut nimic şi nu sperăm ca până mâine (8 martie a.c.) să vindem ceva”, a precizat Mădălina Botă. Un alt asistent vânzări prezent la Târgul de nunţi, Rodica Puşcaşu de la “Lady in White” ne-a mărturisit că “târgul a decurs destul de slăbuţ”. “Bănuiesc că oamenii fac economie din cauza crizei mult prea mediatizate”, a continuat reprezentanta casei de modă.

Pe parcursul a trei zile, între 6-8 martie, la Târgul de Nunţi “Bucovina”, organizat de Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Suceava, în parteneriat cu Iulius Mall, au putut fi văzute rochii de mireasă şi pentru domnişoare de onoare, costume pentru miri, pentru cavaleri de onoare şi de ocazie, bijuterii, ceasuri, lenjerie, mănuşi, genţi pentru mirese şi de ocazie, voaluri, pălării, încălţăminte de ocazie, aranjamente florale, buchete de mireasă, decoraţiuni săli, invitaţii, produse de cofetărie, limuzine.