Un nou concept de magazin Plafar la Iulius Mall Suceava


Intră acum și în grupul de

Sucevenii au la dispoziţie, începând de marţi, 14 iulie 2009, un nou magazin Plafar, în incinta Iulius Mall Suceava, situat la parter, vis-a-vis de Biroul de Înmatriculări şi Permise Auto. Este cel de-al 21-lea magazin Plafar deschis pe plan naţional şi al doilea pe plan zonal.

Brand de tradiţie, Plafar îşi întâmpină clienţii cu o gamă extinsă de produse naturale: de la ceaiuri, extracte şi creme, până la suplimente nutritive, cosmetice şi alimente bio. Toate acestea, în cadrul unui magazin cu spaţii mari (suprafaţa totală este de 108 mp), culori deschise şi primitoare, îmbinate cu design-ul modern şi luminos al IuliusMall Suceava.

Rezultat al unei investiţii de peste 50.000 de euro, noul magazin Plafar, situat în incinta IuliusMall Suceava, pune la dispoziţia clienţilor săi o mulţime de produse încadrate în zona bio-eco, la care se adaugă şi o gamă adresată sportivilor şi persoanelor active, care doresc să se menţină în formă. Este vorba de gama Gold Nutrition, lider în Portugalia pe segmentul de suplimente nutritive pentru sportivi.

Noul concept de magazin Plafar este orientat către un public special: femei rafinate, adepte ale unui stil de viaţă sănătos; persoane care caută mai degrabă să-şi menţină sănătatea şi frumuseţea, decât să vindece sau să trateze ulterior. Pe scurt persoane active, preocupate de imagine dar şi de sănătate. Plafar îşi extinde astfel oferta şi pentru publicul tânăr, interesat de soluţiile eco şi bio, dornic să exploreze ceea ce este nou şi sănătos.

“Plafar nu mai înseamnă doar «cămara naturii», ci se încadrează perfect în cele mai actuale tendinţe de lifestyle (trendurile bio-eco). Plafar împărtăşeşte valori comune cu trendul bio. Importanţa acordată de către Plafar unui stil de viaţă sănătos, echilibrat şi natural, cu un impact minim asupra mediului incojurator, se regăseşte din plin în gama de produse comercializate: produse cu extracte naturale, alimente bio, atent selecţionate, cosmetice bio”, explică Dorin Catană, Director General Plafar.

În plus, clienţii Plafar vor avea parte şi de o surpriză, în perioada următoare: în luna iulie va fi lansată gama Florile lui Bach, o celebra terapie alternativă, bazată exclusiv pe extracte naturale din flori. Tot pentru clienţii săi, Plafar pregăteşte lunar o revistă în care sunt incluse articole despre diete naturale, terapii alternative si alimentie sanatoasa precum si cele mai atractive promotii pentru clientii săi.

Lanţul de magazine naturiste Plafar face parte din reţeaua Centrofarm şi include 21 de magazine, din care 8 se află în Bucureşti, iar restul în judeţele Constanţa, Mureş, Alba, Argeş, Bacău, Vaslui, Suceava, Arad şi în Cluj. Lanţul Plafar îşi va continua extinderea în toată ţara, pe parcursul acestui an.


Intră acum și în grupul de