Magazin TIME OUT, la Shopping City Suceava

Începând cu luna octombrie, clienţii Shopping City Suceava îşi pot face cumpărăturile într-un nou magazin de îmbrăcăminte pentru bărbaţi şi femei , “Time out”. Magazinul, deschis la finalul săptămânii trecute, oferă clienţilor preţuri promoţionale la colecţia toamnă-iarnă 2009-2010.

Conceptul “Time Out” a apărut în 1992 în California, când un grup de tineri s-au decis să creeze un brand care să le amintească oamenilor că viaţa trebuie trăită din plin. Astfel, pe baza motto-ului “Feel Alive!”, cu alte cuvinte “Bucură-te de viaţă!” a apărut brand-ul Time out.

Un an mai târziu, tinerii au întâlnit un reprezentant al companiei Gut din Europa, căruia i-a plăcut conceptul atât de mult încât au decis să-l extindă şi în Europa. În prezent “Time out” deţine 70 de magazine în 8 ţări din Europa. În România sunt deschise 14 magazine, la care se adaugă încă 24 de magazine multi-brand, care le comercializează produsele.

Colecţiile “Time out” oferă o vestimentaţie de stradă şi casual pentru bărbaţi şi femei. Convingerea principală este aceea că brand-ul presupune libertatea de mişcare şi confortul clienţilor, astfel încât aceste haine iţi permit să te bucuri de fiecare clipă. Colecţiile sunt confecţionate din fibre naturale, cum ar fi bumbac şi lână precum şi combinaţii între acestea.

“Time out” reprezintă alegerea liberă a unor croieli confortabile, materiale de calitate şi produse profesioniste.

În toamna acestui an vor fi inaugurate la Shopping City Suceava alte noi magazine: “New Energy” – magazin care comercializează sub motto-ul “Energie verde – Energie pentru viaţă”: panouri solare, turbine eoliene, sisteme hibride- turbo, biciclete electrice şi corpuri de iluminat cu tehnologie LED, şi magazinul “New Yorker” – unul din cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte pentru tineri.

Shopping City Suceava completează astfel oferta de produse şi servicii pe care le pune la dispoziţia clienţilor, adresându-se astfel unui public cât mai larg, de la persoane cu venituri modeste şi până la cei care îşi permit să aloce sume generoase pentru cumpărăturile personale, fiind în acelaşi timp şi un centru de relaxare şi distractie, prin evenimentele pe care le organizează.