Un an de Iulius Mall la Suceava!

Cu ocazia aniversării unui an de Iulius Mall la Suceava, toţi locuitorii Bucovinei şi cei din estul României sunt aşteptaţi, în acest sfârşit de săptămână, să petreacă, la complexul comercial, cu Hara şi trupa Boom Dance, cu şampanie, torturi savuroase, baloane, machiaje şarmante, multă distracţie, dar şi cu reduceri consistente.

Primul an împreună!

Încă de la inaugurare, din 15 noiembrie 2008, Iulius Mall Suceava s-a poziţionat în topul celor mai elegante şi atractive destinaţii de shopping, dining şi entertainment din nordul ţării. Conceptul de shopping modern, de tip occidental, în decor relaxant, a fost implementat cu succes de Iulius Group mai întâi la Iaşi (unde, în aprilie 2000, a inaugurat primul centru comercial de tip mall din afara Capitalei), apoi la Timişoara şi la Cluj.

Compania deţine în prezent cea mai mare reţea de mall-uri din România.

Iulius Mall Suceava a fost conceput ca un mall regional, deservind nu doar locuitorii din Suceava, Botoşani, Piatra Neamţ, Târgu Neamţ, Fălticeni, Câmpulung Moldovenesc, Gura Humorului, Vatra Dornei, Rădăuţi, Dorohoi şi din alte localităţi învecinate, dar şi pe cei aflaţi dincolo de graniţa cu Ucraina şi Republica Moldova.

150 de magazine cu branduri internaţionale, naţionale şi locale se află sub acoperişul acestui generos spaţiu comercial, cu 49.750 mp închiriabili, în decorul rafinatelor elemente arhitecturale caracteristice mall-urilor Iulius: fântâni arteziene muzicale, lifturi panoramice, vegetaţie luxuriantă, piaţete pentru relaxare etc. Acestora li se adaugă oferta variată şi de cea mai bună calitate de produse şi servicii, dar şi cea de dining şi distracţie.

Anul 2008 a marcat debutul celei mai mari investiţii în domeniul comercial în zona de nord a ţării, peste 60 milioane euro. Dezvoltarea Iulius Mall Suceava nu a însemnat doar o infuzie consistentă de capital în economia Sucevei, ci şi ecologizarea fostei zone industriale, reabilitarea şi conservarea spaţiilor verzi, dezvoltarea mediului ambiant, stimularea pieţei forţei de muncă prin crearea şi menţinerea a cel puţin 1.500 de locuri de muncă, sprijinirea mediului economic local prin atragerea de investitori străini şi din alte regiuni ale ţării.

Iulius Mall Suceava a revoluţionat piaţa regională de retail prin mixul inedit de shopping-dining-entertainment. Serviciilor prestate la standarde occidentale şi nenumăratelor opţiuni de cumpăraturi bazate pe raportul avantajos calitate-preţ, li se adaugă zonele de recreere şi divertismentul, care au transformat Iulius Mall într-un mod de viaţă.

Hypermarket-ul Auchan, magazinele Bricostore şi Domo, spaţiul de joacă pentru copii KidsLand, Food Court-ul Almondo (un “globetrotter culinar” cu 10 fast food-uri), patinoarul sezonier, Strikers Bowling Club, Casino Metropolis, Clubul Vinci de la baza turnului înalt de 220 m (vizibil din orice punct al Sucevei), terenul de fotbal, cafenelele, cofetăriile şi restaurantele, alături de numeroasele evenimente socio-culturale, educaţionale, cele de marketing şi shopping-ul atractiv (practicat de branduri precum Adidas, Bam Boo, BSB, Cărtureşti, Diverta, Intersport, Kenvelo, Leonardo, Meli Melo, Moa, Motivi, Motor, Nike, Peacocks, Sephora, Sprider etc.), toate au atras în Iulius Mall Suceava, în primul an de funcţionare, peste 6 milioane de vizitatori.

Printre cele mai apreciate momente de distracţie în Iulius Mall Suceava, pentru care s-au cheltuit peste 1,3 milioane euro, s-au numărat: ediţiile “Ocolului Pământului în 10 gusturi”; demonstraţiile maşinilor tunate la “Tuning Show”; expoziţia de maşini de epocă; Târgul Mărţişorului, cel de Nunţi şi Târgul de Toamnă “Bucovina”; Carnavalul de la patinoar; Maratonul Dragostei; Dragobetele; aniversările sfinţilor cu premii instant oferite sărbătoriţilor; concertele trupelor Bere Gratis, Hi-Q, Fly Project; reprezentaţiile artiştilor Stela Popescu şi Arşinel, Irina Loghin, Anda Adam, Connect-R, Anna Lesko; prezentarea de modă Cătălin Botezatu; campaniile de fidelizare, cele de reduceri de sezon sau “150/50”; evenimentele pentru copii Halloween Kids şi Ziua Copilului.

Portofoliu nou de retaileri

După ce a lansat în nordul ţării noul concept de cumpărături şi distracţie, cel mai tânăr mall din reţeaua Iulius continuă să îşi extindă portofoliul pentru a se ridica la exigenţele de ultim moment ale clienţilor. Magazinul cu vestimentaţie pentru copii “Picioru’ Gras” a fost recent inaugurat de proprietarii săi: Mihaela Rădulescu şi fiul ei, Ayan.

După o investiţie de peste 60.000 euro în amenajarea a 2.200 mp, retailerul de mobilă Kalenda îşi deschide aici al 12-lea showroom. Din 15 noiembrie, clienţii pot alege dintr-o gamă variată mobilier în vogă la preţuri atractive, între care canapele, colţare, fotolii, bucătării, biblioteci, sufragerii, camere de tineret, dormitoare, saltele, birouri şi mic mobilier.

Paolo Bertolucci este un magazin dedicat exclusiv barbaţilor care adoră stilul elegant, adepţi ai ţinutei “la patru ace”. Situat la parterul Iulius Mall, Paolo Bertolucci va fi deschis publicului din 15 noiembrie, zi în care se taie şi panglica inaugurală a magazinului Divine, care satisface cele mai avangardiste preferinţe în modă. Specializat în colecţii de haine şi accesorii de club, Divine va fi destinaţia perfectă pentru tinerii care vor să ţină pasul cu moda.

Seria inaugurărilor din 15 noiembrie se încheie cu Savannah Juice&Smoothie, loc de unde clienţii Iulius Mall îşi pot procura cele mai proaspete fresh-uri din fructe de sezon şi din legume dulci.

Rinnaldi oferă vestimentaţie şi accesorii dedicate bărbaţilor. Cele mai diversificate costumaţii ca stil casual, elegant, sport sau business se vor găsi, din 1 decembrie 2009, în noul magazin, situat la parter.

“Iulius Mall Suceava s-a impus în nordul ţării ca pol al distracţiei şi al cumpărăturilor, imagine pe care o vom menţine şi în viitor nu doar prin marketing de succes, dar mai ales prin îmbogăţirea mixului de profile existent cu retaileri de renume de pe piaţa naţională şi internaţională. De asemenea, vom continua să organizăm evenimente culturale, educaţionale şi sociale de anvergură, care să stimuleze toate categoriile de consumatori şi să mărească traficul cu cel puţin 30%”, a precizat Eduard Marcu, manager Iulius Mall Suceava.

Concert Hara, distracţie şi discount-uri de aniversare!

Iulius Mall Suceava marchează alături de clienţii săi, sâmbătă, 14 noiembrie 2009, întâia aniversare. Un superconcert HARA va avea loc, de la ora 18, în zona Food Court Almondo. Evenimentul va fi presărat cu momente artistice susţinute de trupa de dansuri moderne Boom Dance. Toate doamnele si domnişoarele venite în mall la shopping şi distracţie vor avea parte de make-up gratuit oferit de Sephora, iar prichindeii vor primi baloane. Primii 100 de clienţi care vor face cumpărături de minimum 200 lei vor primi, în ziua aniversară Iulius Mall Suceava, câte un tort şi o sticlă de şampanie.

Tot pe 14 noiembrie, se dă startul campaniei “La iarnă eşti acoperit!”. Până pe 29 noiembrie, fiecare client care cumpără din magazinele Iulius Mall de minimum 50 lei va primi cadou fie un fes, fie un fular.

Ovidiu Buzec (membru Tonitza Art Group) îşi vernisează, pe 14 noiembrie, prima expoziţie personală de pictură, ridicată pe simeze lângă Librăria Cărtureşti.

Duminică, 15 noiembrie, va fi vernisată expoziţia de caricaturi ale candidaţilor la Preşedinţia României. Intitulată “Vor să fie preşedinţi”, expoziţia reuneşte lucrările binecunoscuţilor artişti plastici Ovidiu Ambrozie Bortă (BOA), Cătălin Alexandru Chifan şi Mihai Pînzaru (PIM).

Seria de discount-uri aniversare atractive cuprinde o listă bogată din care amintim Kalenda, care oferă până la 50% reduceri pentru anumite produse din gama de mobilă; Steilmann: 15% la achiziţia a două produse, 20% la trei şi 30% la patru articole; Kenvelo: până pe 30 noiembrie, la cumpărături de 300 lei se plătesc 150 lei; Nike practică discount-uri de 20%, Jolidon de 30%; la Moa la două produse cumpărate, al treilea este 5 lei; Terranova are pulovere începând cu 39,90 lei; iar Peacocks pulovere de la 49 lei.