Peste 40 milioane de persoane au vizitat mall-urile Iulius in 2009

Reţeaua naţională Iulius Mall dezvoltată de compania Iulius Group a atras, în 2009, peste 40 milioane de vizitatori.

“Comparativ cu anul 2008, traficul total a crescut cu circa 10 milioane de persoane având în vedere şi inaugurarea extinderii Iulius Mall Timişoara – care a devenit cel mai mare mall din afara Capitalei -, dar şi includerea în calcul a numărului de vizitatori Iulius Mall Suceava. Preţurile atractive, noii retaileri şi evenimentele inedite de marketing au atras un număr de vizitatori peste estimări”, a declarat Iulian Dascălu, preşedinte Iulius Group.

Iulius Mall Timişoara a înregistrat anul trecut cel mai mare trafic din reţea, fiind vizitat de 13,8 milioane de persoane. Decembrie a fost luna cu cei mai mulţi vizitatori (1,4 milioane), reprezentând totodată şi recordul lunar pentru un mall Iulius. Extinderea centrului comercial din vestul ţării, mixul de chiriaşi care au practicat preţuri mici, oportunităţile multiple de petrecere a timpului liber, precum şi deschiderea hipermarketului Auchan (principala ancoră), s-au numărat printre atracţii. Tentante pentru vizitatori au fost şi impresionantul food-court (14 restaurante, 1.700 locuri), dar şi retaileri precum Bershka, Guess, Intersport, Mango, Oltre, Orsay, Pull & Bear, Sprider, Starbucks, Stradivarius, Zara etc. În luna martie a acestui an, New Yorker şi Deichmann îşi vor deschide primele reprezentanţe din vestul ţării la Iulius Mall Timişoara.

13,6 milioane de vizitatori a fost traficul înregistrat în Transilvania de Iulius Mall Cluj. Lunile mai, octombrie, noiembrie şi decembrie au atras un trafic cu o medie de 1,3 milioane de persoane. Numeroasele oferte de dining şi distracţie, melanjul atractiv de chiriaşi, premiile consistente şi campaniile de reduceri au transformat Iulius Mall Cluj într-un veritabil mod de viaţă. Retaileri precum Bossini, Broadway, Calvin Klein, Cellini, Guess, Mango Touch, Miss Sixty, Orsay, Sprider, Starbucks, Wellensteyn şi ancora Auchan, toate au polarizat un număr important de vizitatori şi de clienţi.

Iulius Mall Iaşi, primul centru comercial de tip mall din afara Bucureştiului şi totodată “veteranul” reţelei Iulius, a atras în 2009 circa 7,5 milioane de persoane. Cu 24.000 mp închiriabili în urma a două extinderi, mall-ul Iulius de la Iaşi este preferatul locuitorilor din Moldova. Mărcile Inditex (Bershka, Oysho, Pull&Bear, Stradivarius şi Zara) şi cei peste 200 de retaileri au făcut ca, mai ales în weekend-uri şi de sărbatori, Iulius Mall Iaşi să devină neîncăpător.

Cel mai tânăr mall din reţea, Iulius Mall Suceava, a depăşit anul trecut un trafic de 6 milioane de vizitatori. Acest mall a fost destinaţia preferată de bucovineni mai ales datorită hipermarketului Auchan, food court-ului cu 1.200 locuri, terenului de fotbal în aer liber, patinoarului sezonier, celui mai mare club de bowling şi biliard din nordul ţării, cazinoului, mixului de retaileri, celei mai mari parcări din Suceava.

Iulius Group a investit peste 260 milioane euro în dezvoltarea retail-ului modern din ţară prin cea mai mare reţea de mall-uri cu capital românesc.
Printre proiectele companiei aflate în derulare se numără la Iaşi ansamblul urbanistic Palas. Mai bine de 260 milioane euro vor fi investite în dezvoltarea centrului multifuncţional din inima oraşului.

În 2011, Palas va introduce în premieră în România conceptul “lifestyle center”. Ansamblul arhitectonic include o componentă comercială (Palas Mall şi Palas Shopping Street), birouri clasa A (care vor fi date în folosinţă în vara acestui an), hoteluri de 4 şi 5 stele, apartamente, cea mai mare grădină publică din estul României şi cea mai mare parcare subterană din ţară (2.500 locuri, nivel minus 5 în subteran).