Revista Glare arata ca “Moldova poate fi si o cetate a succesului, nu un taram al saraciei si disperarii”

Prima revistă de business şi lifestyle din Moldova, intitulată sugestiv “Glare” (valoare, strălucire), a fost lansată sâmbătă şi la Suceava. La evenimentul prilejuit de lansarea acesteia au participat numeroase persoane publice sucevene, dintre care îi amintim pe Viorel Seredenciuc, Cătălin Nechifor, Cristina Iordăchel, Emil Ursu, etc., artişti şi reprezentanţi ai mass-media locală.

Lansarea “Glare” a fost găzduită de hotel Imperium iar cei prezenţi au ascultat cuvântul Maurei Anghel, redactorul şef al publicaţiei, care a vorbit despre conţinutul şi colectivul de redacţie al “Glare”.
“Vrem să arătăm tot ceea ce are Moldova mai bun şi mai frumos” a subliniat Maura Anghel, precizând totodată că noua apariţie se adresează atât doamnelor cât şi domnilor, devenind în acest fel o revistă de familie.

În timp ce răsfoiau curioşi paginile revistei, cei prezenţi la lansare au putut asculta şi scurtele speech-uri ţinute de Cătălin Nechifor, Viorel Seredenciuc, Emil Ursu, Mirela Adomnicăi şi Cristina Iordăchel, aceştia urând revistei “Glare” mult success, un tiraj cât mai mare şi la cât mai multe numere!

Aşa cum transmite echipa Glare printr-un comunicat de presă, “nu veţi găsi în aceste pagini nici fiţe ieftine, nici sclipici aplicat din gros. […] Glare încearcă să vă ajute să deosebiţi stelele veritabile printer trecătoarele lumini de artificii…

Glare este prima revistă de business şi lifestyle din Moldova. De ce din Moldova, vă veţi întreba poate…Pentru că soarele nu răsare doar la Bucureşti, valoarea totală nu este monopol în capitala ţării şi pentru că despre Moldova trebuie să afle o lume întreagă că poate fi şi o cetate a succesului, nu un tărâm al sărăciei şi disperării”.

Revista va prezenta în apariţiile sale personalităţi din toate domeniile, oameni de afaceri de success, tineri actori, medici, artisti, sportive, etc., pentru că publicaţia se doreşte a fi un spaţiu de întâlnire a valorilor din diferite domenii, “o scenă deschisă pentru un spectacol în care toţi actorii au roluri principale şi merită aplauze”.

Primul număr al revistei, care poate fi achiziţionat la pretul de 13 lei, le oferă cititorilor un interviu cu Andreea Răducanu, băcăuanca apărând şi pe coperta revistei, portrete ale unor moldoveni de succes, o prezentare a artistului Mihai Trăistariu, într-o rubrică intitulată “Star”, dar şi pagini dedicate unor sfere de interes, cum ar fi: comunicare, astrologie, gastronomie, stomatologie, psihologie, artă, style, beauty, body&soul.
Tot în cele 130 pagini Glare pot fi găsite materiale precum “Avocatura de business, lux sau necesitate?” şi “Succesul afacerilor în economia de piaţă competiţională”.