Ce trebuie să știți despre frigiderele retro

Adăugarea unui frigider Fram retro și colorat în bucătăria dvs. îi poate conferi locuinței un aspect cu adevărat individual. Dacă sunteți în căutarea unuia, folosiți acest ghid pentru a cumpăra un model care combină aspectul plăcut cu un spațiu de depozitare amplu.

Ar trebui să cumpăr un frigider retro?

Adăugarea unui frigider retro, cum ar fi un frigider Fram, în bucătăria dvs. va oferi spațiului o injecție de culoare și personalitate. Există o mulțime de stiluri din care puteți alege și, dacă sunteți în căutarea unei culori cu adevărat vibrante, veți putea alege între culori care includ roșu profund, verde lime și portocaliu izbitor.

La fel ca un frigider LG, un frigider retro va suna o alarmă dacă lăsați ușa deschisă din greșeală, însă stilurile retro au sens dacă preferați aspectul unui model mai vechi, dar nu doriți să pierdeți îmbunătățirile moderne, cum ar fi o mai bună utilizare a energiei.

Majoritatea marilor magazine de aparate de bucătărie de pe străzile mari au în stoc frigidere frigorifice retro. Cu toate acestea, veți obține o imagine de ansamblu mai bună a opțiunilor (și, eventual, veți economisi bani) dacă sunteți dispus să faceți cumpărături online.

Frigider Smeg

Smeg este, fără îndoială, cel mai cunoscut producător de frigidere frigorifice retro. Ca parte a colecției sale Retro 50s Style, Smeg oferă mașini de spălat rufe independente, mașini de cafea, storcătoare de fructe, mixere manuale și multe altele.

Dacă sunteți la cumpărături pentru un Smeg, puteți alege între modelele care au compartimentul de congelare în partea de sus sau de jos. Dar fiți pregătit să cheltuiți destul de mult.

Gama de frigidere Smeg „Fab50″ (cu congelator superior) are o capacitate declarată a frigiderului de 315 litri și 97 de litri de spațiu de congelare. Între timp, gama „Fab32″ (cu congelator inferior) are o capacitate declarată a frigiderului de 234 litri și 97 litri de spațiu de congelare.

Apoi, există gama „Fab30”, care dispune de un congelator superior. Acestea au o capacitate declarată a frigiderului de 222 de litri și 72 de litri de spațiu de congelare.

Frigider Swan

Frigiderele frigorifice retro Swan ar putea să vă atragă atenția dacă nu vă doriți să cheltuiți o sumă uriașă.Există o mulțime de culori din care puteți alege, printre care negru, albastru, crem, verde, gri, lime, portocaliu, roz, roșu și roșu burgund.

Dacă aveți puțin spațiu, poate doriți să vă uitați mai atent la frigiderul retro slimline de la Swan. Acesta se poate strecura în spațiile mici din bucătăria dvs., deoarece măsoară 181,5 cm înălțime și 54,6 cm lățime. Acest model are trei rafturi din sticlă și trei sertare de congelare.

Promițând să adauge un aer „cool retro-chic” bucătăriei dvs., Swan produce o gamă de alte aparate de inspirație retro – mașini de spălat vase, aragazuri lente și cuptoare electrice – care se potrivesc cu aspectul gamei sale de frigidere-congelatoare.

Frigider Amica

Amica vinde o gamă de frigidere congelatoare independente cu tematică retro, care au rafturi reglabile, compartimente cu capac pentru lactate și sertare pentru salată.

Există o mulțime de culori care atrag atenția din care puteți alege, inclusiv un albastru elegant de ou de rață și un roșu intens. Modelul Amica cu ușă dublă, statică, 30/70, cu ușă dublă, are o capacitate declarată a frigiderului de 164 de litri și 44 de litri de spațiu în congelator.

Frigider Fram

Primul frigider românesc a revenit pe piață, marca Fram fiind relansata de Network One Distribution (NOD) ca element în jurul căruia se construiește o nouă linie de electrocasnice.

Primele modele de frigider Fram au fost fabricate în 1961. Acestea au fost disponibile până în 1979, când producția a fost întreruptă.

Acum, Fram prezintă publicului românesc peste 30 de produse, electrocasnice mari (frigidere, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, hote, aragazuri) și mici (espressoare, cafetiere, friteuze, ceainice, prăjitoare de pâine, toastere, tocătoare), integrate în patru game diferite și variantele acestora (retro, clasic, color și modern) sub sloganul „Din trecut în prezent”.

Noua linie se adresează generațiilor nostalgice, milenialilor deschiși la redescoperirea simbolurilor acelor vremuri și generației Z, dornică să se raporteze atât la rădăcinile lor, cât și la aspirațiile contemporane.(W.M.)