Dontu sustine ca Flutur foloseste brandul “Bucovina” pentru promovarea cultului personalitatii (VIDEO)

Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, care este şi vicepreşedinte la nivel central al PDL, foloseşte manifestările turistice organizate în Bucovina pentru a-şi crea popularitate şi imagine care să-i folosească la alegerile interne din PDL, a declarat marţi, preşedintele executiv al PSD Suceava, Ovidiu Donţu.

„Flutur vinde produsul turistic Bucovina pentru a accede la funcţii importante în partid”, este de părere Donţu, care susţine că în primăvara anului viitor, Flutur intenţionează să candideze la o funcţie în conducerea partidului.

În cadrul unei conferinţe de presă, liderul social-democrat a spus că „îl roagă frumos” pe şeful administraţiei judeţene, Gheorghe Flutur, să depună la casieria Consiliului Judeţean sumele de bani cheltuite cu voluptate prin promovarea cultului personalităţii folosindu-se de brandul turistic „Bucovina”.

Donţu a mai adăugat că sumele cheltuite pentru promovarea turismului nu se regăsesc în creşterea numărului de turişti în judeţ, arătând că potrivit datelor prezentate de Direcţia Judeţeană de Statistică, în cursul anului 2010, capacitatea turistică folosită scade cu zece la sută de la lună la lună. „Situaţia e mult mai gravă decât ceea ce prezintă statistica”, a spus preşedintele executiv al PSD Suceava, menţionând că potrivit unor date preliminare, în cursul anului 2010, numărul turiştilor ce au venit în Bucovina este la jumătate faţă de anul 2009.

În judeţul Suceava se desfăşoară, în prezent, mai multe acţiuni incluse în proiectul „Crăciun în Bucovina”, finanţat prin POR.

Preşedintele PDL Suceava, Gheorghe Flutur, a evitat în ultima perioadă să anunţe dacă va candida la o funcţie de conducere în cadrul structurii naţionale a partidului, precizând că va face un anunţ doar după finalizarea alegerilor în cadrul organizaţiilor judeţene.