Elev din Fălticeni eliminat de la simularea probei de geografie a Bacalaureatului după ce i-a sunat telefonul. Peste 1100 de elevi din județul Suceava au lipsit la simularea probei la alegere a profilului şi specializării

Peste 1100 de elevi au lipsit la simularea probei la alegere a profilului şi specializării, iar un elev de la un colegiu din Fălticeni, care susţinea proba la geografie, a fost eliminat după ce i-a sunat telefonul în timpul probei.

Potrivit ISJ Suceava, la simularea Probei Ed – proba la alegere a profilului şi specializării, care s-a desfăşurat joi, s-au înscris 6027 de elevi, dintre care 2091 la biologie 2092, la chimie- 153, la economie- 15, la filosofie- 22, la fizică- 294, la geografie- 1687 de elevi, la informatică- 352, la logică, argumentare şi comunicare- 1259 de elevi, la psihologie 73, iar la sociologie- 80 de elevi.

Din totalul celor înscrişi, s-au prezentat la simularea  probei Ed  4888 de elevi, din care  la biologie- 1703, la chimie- 148, la economie- 14, la filosofie- 21, la fizică- 265, la geografie- 1154, la informatică- 345, la logică, argumentare şi comunicare- 1095, la psihologie- 67 şi la  sociologie-  76 şi au absentat în total 1138 de elevi.

Conform ISJ Suceava, un  elev de la Colegiul Tehnic “Mihai Băcescu” Fălticeni căruia i-a sunat telefonul mobil în timpul probei scrise la disciplina geografie a fost eliminat de la această probă.

Sursa citată a precizat că la clasa a XII-a zi s-au prezentat la proba Ed  4877 de elevi reprezentând 90,31 la sută, 522 de elevi au absentat, iar un elev a fost eliminat de la această probă, în timp ce la clasa a XIII-a seral/fr s-au prezentat  11 elevi, reprezentând 1,75 la sută, iar 616 au absentat.

Comunicarea rezultatelor obţinute de elevi la simularea probelor scrise din cadrul Bacalaureatului va avea loc în data de 30 martie 2018.

Rezultatele obţinute de elevi la simularea probelor scrise din cadrul Examenului Naţional de Bacalaureat vor fi analizate în fiecare unitate de învățământ, atât prin discuții individuale cu elevii, prin dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral în vederea adoptării unor măsuri adecvate fiecărei situații în parte, scopul fiind îmbunătățirea performanțelor școlare.

(Liliana Bujdei)