O clientă a unui hypermarket din Suceava sesizează că „o eroare de sistem” i-a încărcat bonul de casă cu 100 de lei. Hypermarket-ul a retras de la vânzare produsul al cărui cod genera un preț diferit față de cel afișat la raft


Intră acum și în grupul de

O clientă a unui hypermarket sucevean, cititoare a News Bucovina, a sesizat că a fost încărcată cu 100 de lei la casa de marcat, sâmbătă, și a dorit să transmită tuturor sucevenilor să fie foarte atenți când fac cumpărături pentru a evita situații de acest gen.

Clienta a constatat, după ce a făcut cumpărături, sâmbătă, într-un hypermarket sucevean, că a plătit cu 100 de lei în plus față de ceea ce achiziționase, a reclamat situația, iar personalul hypermarket-ului i-a restituit suma precizând că a fost o  „eroare de sistem”.

Ea și-a exprimat îngrijorarea că există posibilitatea ca „erori de sistem” de acest fel să nu fie sesizate de clienți, care pot fi astfel păgubiți cu diverse sume de bani, mai ales în această perioadă când se fac cumpărături înaintea Sărbătorilor Pascale.

Clienta a publicat și bonul primit de la casa respectivului magazin în care a apărut în plus o sumă de peste 99 lei, față de cumpărăturile reale făcute și existente în coș.

Ea menționează că a chemat conducerea magazinului, iar un reprezentat și-a cerut scuze și a primit banii încasați în plus.

„Dacă nu aș fi observat această pagubă, cu siguranță rămâneam cu 99 lei în minus în cont. Este foarte frustrant să fii victima unei astfel de întâmplări și să nu ai niște explicații logice de la cei în cauză. Din spirit civic doresc să atrag atenția sucevenilor asupra a ceea ce li se poate întâmpla dacă nu sunt atenți”, a menționat clienta.

Reprezentanții hypermarket-ului respectiv au menționat pentru News Bucovina că produsul care a generat eroarea de sistem a fost retras de la vânzare până la remedierea situației.

Ei au explicat că produsul fusese vândut, la pachet, într-o promoție, iar codul nu ar fi fost corect reinițializat după promoție și că s-a general această eroare de sistem.

Pentru a nu exista probleme, produsul a fost scos temporar de la vânzare până la remedierea situației.

„A fost o problemă informatică, iar pentru a evita orice situații similare, am retras de la vânzare acest produs până când se va reintroduce codul corect”, a explicat reprezentantul hypermarket-ului, precizând că nu a existat nicio intenție de fraudă.(N.B.)

 


Intră acum și în grupul de