Economistul sucevean Luminița Chihai s-a lămurit cum s-a plasat Suceava pe locul 13 în topul Forbes pentru atractivitatea mediului de afaceri: A contribuit mult tranzacția uriașă făcută de Betty Ice cu Unilever

Economistul sucevean Luminița Chihai, coordonator politici fiscale în cadrul organizației județene Suceava a Pro România a prezentat, marți, motivele care au dus la plasarea pe locul 13 în topul Forbes a municipiului Suceava  în ceea ce privește atractivitatea mediului de afaceri.

Ea a spus că a citit cu surprindere despre acest loc onorant și că dorit să afle care au fost criteriile care au condus la plasarea municipiului Suceava pe acest loc.

Potrivit coordonatorului de politici fiscale din Pro România Suceava, a contat foarte mult „tranzacția uriașă” făcută de Betty Ice cu Unilever.

Ea a adăugat că a doua mare cauză este profitul uriaș făcut de Iulius Mall cu o cifră de circa 98 de milioane de lei.

Chihai a menționat că un alt criteriu a fost obținerea titlului de destinație europeană de excelență pentru municipiul Suceava în cadrul unui proiect al CJ Suceava.

Luminița Chihai a anunțat că va realiza o analizaă SWOT a mediului de afaceri din Suceava și va acorda consultanță absolut gratuită mediului de afaceri sucevean și în special pentru start-up-uri.(T.B.)