Lidl inaugurează în 30 mai primul magazin din Vatra Dornei, iar cumpărătorii vor beneficia de promoții. Magazinul are sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație


Intră acum și în grupul de

Lidl continuă investițiile în România prin deschiderea unui magazin nou în Vatra Dornei în data de 30 mai, anunță companie.

Noua unitate, prima din oraș, este situată pe Str. Republicii, Nr. 10 A. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă.

Procesul de execuție a noului magazin se află în linie cu strategia de sustenabilitate care face parte din modelul de business Lidl, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului. Astfel, în continuarea demersurilor de dezvoltare durabilă asumate de companie, Lidl adoptă o serie de soluții și tehnologii moderne, care asigură standardele înalte de eficiență energetică. De exemplu, în unitate sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație.

Noua unitate din Vatra Dornei are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.100 m² și dispune de aproximativ 100 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă, între 07:00 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 21:00. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă.

Deschiderea unității din Vatra Dornei îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.

Inaugurarea acestui magazin continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România, arată compania într-un comunicat de presă.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 6.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob. (C. P.)


Intră acum și în grupul de