Campusul USV, pus la dispoziția cadrelor medicale de la SJU Suceava

Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava anunță, printr-un comunicat de presă, că cel mai nou cămin reabilitat din campusul universitar, C2, a fost pus la dispoziția cadrelor medicale cărora nu le mai este permisă deplasarea la domiciliu pe perioada carantinei.

Căminul C2 dispune de 110 camere, cu 2 sau 3 paturi, dotate cu televizor și frigider și prevăzute cu grup sanitar comun și duș în cameră. Cazarea cadrelor medicale se face în regim single, dacă nu există alte solicitări în acest sens. Pentru a beneficia de cazare, cadrele medicale au nevoie de o trimitere de la SJU Suceava și de un rezultat negativ la testarea pentru COVID-19, rezultat obținut în ultimele 5 zile. Menționăm faptul că, în ultimele 5 luni, în camerele căminului C2 au locuit studenții USV, iar curățenia generală, incluzând zugrăvirea, se face în fiecare an, pe perioada vacanței de vară, în luna august. Odată cu plecarea studenților în urma instituirii stării de urgență, în toate căminele USV s-a efectuat dezinfecția încăperilor, precizează USV.

Comunicatul universității sucevene mai arată că “Având în vedere adresa Instituției Prefectului – Județul Suceava, din 6 aprilie 2020, prin care se solicită suplimentarea spațiilor de cazare pentru personalul medical, precizăm că Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava a pregătit deja: căminul C3, aflat în spatele Colegiului Național „Petru Rareș”, care are 88 camere cu 2 locuri și grup sanitar propriu, și căminul C5, situat pe str. Universității, care are 18 camere cu 2 paturi și grup sanitar propriu. Totodată, USV propune autorităților competente să utilizeze și toate căminele de elevi ale liceelor din municipiu, în cazul în care există un necesar mai mare de locuri decât cele deja oferite.”

„Reamintim faptul că, de la decretarea stării de urgență, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava s-a implicat activ în lupta împotriva noului coronavirus, punând la dispoziția SJU Suceava un aparat de testare PCR și contribuind la punerea acestuia în funcțiune. Ulterior, echipe din USV au lansat o linie telefonică de sprijin emoțional și consiliere psihologică și au dezvoltat aplicații software care să vină în ajutorul DSP Suceava. Conducerea USV va analiza în continuare evoluția situației din oraș și va încerca să identifice și să implementeze noi soluții la problemele care vor apărea, rămânând alături de întreaga comunitate locală în această perioadă dificilă,” precizează USV.

loading...