AJOFM Suceava consideră că se impune o instituționalizare a mijloacelor de comunicare electronice. Mirela Adomnicăi: Vom continua să adaptăm serviciile de ocupare și de registratură la instrumentele digitale

Directorul executiv al AJOFM Suceava, Mirela Adomnicăi, vine cu precizări referitoare la continuarea utilizării poștei electronice și a instrumentelor digitale, ca mod de relaționare cu autoritățile publice, atât pentru a solicita drepturile de asistență socială și a indemnizației de șomaj, cât și în adaptarea competențelor la cerințele angajatorilor, prin programe de formare profesională on-line. 

Distanțarea socială, în condițiile menținerii riscului de infectare a populației și a necesității de a continua măsurile de stimulare  a ocupării forței de muncă, impune o instituționalizare a mijloacelor de comunicare electronice, se arată într-un comunicat al AJOFM Suceava emis astăzi.

”Vom continua să  adaptăm serviciile de ocupare și de registratură la instrumentele digitale, simplificând procedurile administrative și menținând comunicarea electronică cu beneficiarii. Prezența la sediu a solicitanților va fi necesară doar atunci când se identifică documente incomplete, ilizibile sau în neconcordanță cu bazele de date la care avem acces. Termenele pentru soluționarea cererilor vor fi prelungite, în aceste  situații de excepție, cu până la 10 zile lucrătoare. De asemenea, programele de formare profesională vor fi adaptate la sitemul on-line de pregătire teoretică și practică, cu excepția celor cu nivel 1 de calificare și a acelora care nu necesită desfășurarea activităților practice într-un spațiu cu dotări specifice”, a precizat directorul executiv al AJOFM Suceava.

loading...