Acasă Social Platforma E.ON Myline, optimizata si utilizata de tot mai multi consumatori

Platforma E.ON Myline, optimizata si utilizata de tot mai multi consumatori


Intră acum și în grupul de

Lansată în România în urmă cu un an, E.ON Myline a depăşit cele mai optimiste aşteptări ale companiei E.ON, zeci de mii de clienţi utilizând în prezent această platformă online pentru a accesa diverse servicii, informează într-un comunicat de presă Sorin Munteanu, specialist în PR al E.ON Moldova Distribuţie.

“Proiectul E.ON Myline este o parte a efortului de a aduce mai aproape de clienţi o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde şi care să îi scutească pe aceştia de deplasarea la sediile companiei”, arată Sorin Munteanu.



Potrivit acestuia, E.ON Myline permite vizualizarea informaţiilor referitoare la facturi: număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă, plata online a facturilor de gaze naturale şi de energie, informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, plăţile efectuate, transmiterea indexului contorului sau servicii prestate.

“Începând cu această lună, platforma E.ON Myline a fost îmbunătăţită, permiţând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidă din punctul de vedere al accesării datelor de interes pentru clienţi, iar perioada de actualizare a informaţiilor s-a redus semnificativ. E.ON îşi manifestă convingerea că, în continuare, tot mai mulţi clienţi vor apela la serviciile on line, acestea reprezentând viitorul şi o alternativă convenabilă pentru deplasarea la clasicele ghişee”, se mai precizează în comunicatul E.ON.

Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro.


Intră acum și în grupul de



Exit mobile version