Măsuri de fluidizare a traficului în PTF Siret, PTF Sighet şi PTF Halmeu, luate de ITPF Sighetu Marmaţiei

 

ITPF Sighetu Marmaţiei a dispus măsuri pentru reducerea timpilor de aşteptare şi asigurarea unui control eficient şi operativ în cele trei puncte de trecere a frontierei de la graniţa cu Ucraina din judeţele Suceava, Maramureş şi Satu Mare.

Într-un comunicat de presă al ITPF Sighetu Marmaţiei se arată că, în cursul lunii decembrie, ca în fiecare an, în punctele de trecere de la frontiera se prefigurează o creştere a traficului de persoane și a mijloacelor de transport, iar în PTF Siret se înregistrează, în prezent,  timpi de așteptare crescuți.

Sursa citată precizează că  pentru evitarea aglomerărilor, I.T.P.F. Sighetu Marmatiei a dispus toate măsurile aflate în competenţă pentru reducerea timpilor de aşteptare şi asigurarea unui control eficient şi operativ.

FOTO: http://www.romania-actualitati.ro/

Astfel, au fost dispuse măsuri de suplimentare a personalului poliţiei de frontieră până la capacitatea maximă permisă de infrastructura punctului de trecere, în funcţie de dinamica valorilor de trafic, urmând să fie folosită la maxim capacitatea Punctului de Trecere a Frontierei Siret, respectiv se vor utiliza toate arterele de control disponibile.

“Pentru evitarea aglomerărilor, I.T.P.F. Sighetu Marmatiei recomandă participanţilor la trafic tranzitarea tuturor punctelor de frontieră existente la graniţă, astfel încât să se preîntâmpine apariţia suprasolicitărilor doar a unora dintre acestea, din cauza unui număr mare de călători, într-un timp foarte scurt”, se precizează în comunicatul de presă.

De menţionat este că la granița cu Ucraina sunt trei puncte de trecere a frontierei respectiv: P.T.F. Siret în judeţul Suceava, PTF Sighet în judeţul Maramureş şi PTF Halmeu în judeţul Satu Mare.

“Reamintim participanților la trafic că, Poliţia de Frontieră Română a dezvoltat o aplicaţie on-line, disponibilă pe pagina de internet  www.politiadefrontiera.ro. Această aplicaţie on-line prezintă o medie a timpilor de aşteptare în punctele rutiere de trecere a frontierei pentru anumite intervale de timp. Timpii de aşteptare sunt actualizaţi în timp real, fapt ce ajută utilizatorul să-şi reconfigureze traseul către un punct de frontieră ce înregistrează valori de trafic scăzute”, se arată în documentul citat.

Totodată, Poliţia de Frontieră a pus la dispoziţia participanţilor la traficul transfrontalier numărul de telefon 021.9590 unde pot semnala diferite aspecte despre modul în care a fost efectuat controlul la trecerea frontierei, sesizările fiind preluate de către poliţiştii de frontieră care vor acţiona în consecinţă, legal, de la caz la caz.

Informaţii privind punctele de trecere a frontierei sunt disponibile pe pagina de internet a Poliţiei de Frontieră Române.

(Liliana Bujdei)

 

 

 

 

loading...