Functii noi in organigrama CJ Suceava

Presedintele Consiliului Judetean Suceava, Gheorghe Flutur, a anuntat marti, într-o conferinta de presa, ca va propune plenului CJ Suceava sa adopte o noua organigrama a institutiei care sa devina mai functionala în special în domenii care vor deveni prioritare pentru actuala conducere. Astfel, acesta a anuntat ca va fi înfiintata functia de administrator public, caruia îi va delega o parte din atributii, acesta urmând sa fie selectat în urma unui concurs organizat de Agentia Nationala a Functionarilor Publici. Totodata, în CJ Suceava va fi constituit un serviciu de dezvoltare rurala, cu sase puncte de lucru în zone ale judetului, serviciu care va promova si asigura asistenta de specialitate pentru atragerea de proiecte de dezvoltare rurala, în special din fonduri europene. De asemenea, Gheorghe Flutur a mai spus ca urmeaza sa fie înfiintat si un birou de turism ce va pune în aplicare programul de turism ecumenic.

Presedintele CJ Suceava a mai informat ca principalele probleme actuale ale conducerii institutiei sunt legate de gasirea celor mai bune solutii pentru continuarea programului de utilitati „Suceava-Utilitati si mediu la standarde europene”, stabilirea solutiei tehnice pentru gropile ecologice de deseuri din judet, elaborarea unui master-plan pentru introducerea de apa potabila si canalizare în fiecare localitate si analizarea ofertelor pentru modernizarea Aeroportului Suceava, printre care si cea a AMNYC, cu care CJ Suceava are deja încheiat un protocol de intentie. Gheorghe Flutur a adaugat ca urmeaza sa fie aprobati indicatorii tehnico-economici pentru proiectul de reabilitare a Cetatii de Scaun a Sucevei si grabite unele contractari de lucrari la drumuri care se realizeaza prin Programul SAPARD.

Presedintele CJ Suceava a mai anuntat ca vineri se va întâlni cu reprezentantii Administratiei de Stat a regiunii Cernauti pentru stabilirea directiilor viitoare de colaborare, în special în domeniul infrastructurii transfrontaliere.