Suceava sub vraja Iulius Mall

      Locuitori ai județelor Neamț, Botoșani și Suceava au invadat pur și simplu străzile municipiului Suceava pentru a fi prezenți la spectacolele organizate în zona Bazar din municipiu, cu ocazia deschiderii primului Mall din oraș. Este vorba despre Iulius Mall, unul dintre cele mai mari mall-uri care au fost construite de grupul Iulius Mall. Din cauza traficului și a aglomerației urbane circulația în Suceava a fost un calvar, în special pe principalele artere ale orașului. Nervozitatea șoferilor a atins în unele momente cote alarmante și nici un semn de circulație, aici fiind inclusă și semaforizarea din zona Bazar, nu a fost respectată. Din estimările efectuate se pare că în cele trei zile numărul vizitatorilor din mall a depășit 50.000.

  Primul mall regional din nordul României, Iulius Mall, a fost inaugurat, vineri seara, la Suceava, în urma unei investiții de aproximativ 60 de milioane de euro a Iulius Grup. Mall-ul are o suprafață construită de 132.000 de metri pătrați, cu peste o sută de magazine, 12 restaurante cu specific variat cu 1200 de locuri. În mall mai funcționează o sală de bowling și billiard, un spațiu de joacă dedicat copiilor, primul sport pub din Suceava, un teren de fotbal, un patinoar în aer liber și va avea și cel mai mare cinematograf din Suceava, Cinema City. Suceava devine astfel cel de-al patrulea oraș în care Iulius Group a realizat proiecte importante, după Iași, Timișoara și Cluj. Președintele Iulius Grup, Iulian Dascălu, a declarat într-o conferință de presă că a ales Suceava după o discuție cu actorul Stelian Nistor, care este sucevean, și care este asociat în această investiție. „Suceava nu este doar o zonă turistică ci va fi polul cumpărăturilor.

Vom încerca să schimbăm viața orașului”, a mai spus Dascălu. El a estimat că în primul an de funcționare Iulius Mall va avea peste 7 milioane de vizitatori. Printre firmele prezente în mall se află hipermarket-ul Auchan, Bricostore, Cinema City, Bam Boo, Domo, Steilmann, Junker, Intersport, Cărturești, Diverta, Media Galaxz, Jolidon, Lifeline, Zoomania sau Be You. Investiția Auchan este de 20 de milioane de euro, a declarat Regis Mougel, directorul general pentru România al firmei, iar cea a Bricostore, zece milioane de euro, după cum a precizat Isabelle Pleska, director al firmei.