Acasă Actualitate Primăria Suceava se informatizează, iar mai multe documente vor putea fi obținute...

Primăria Suceava se informatizează, iar mai multe documente vor putea fi obținute electronic, de la certificat de urbanism la abonament de parcare, dar chiar și la autorizația de circulație a căruțelor


Intră acum și în grupul de

Proiectul de administrație publică informatizată al Primăriei Suceava a fost acceptat pentru a fi finanțat, a anunțat, miercuri, primarul Ion Lungu.

El a spus că proiectul a primit 72 de puncte și este la faza de contractare.



„Prin acest proiect se vor putea elibera electronic mai multe tipuri de documente”, a spus Lungu.

Potrivit acestuia, după implementarea proiectului se  vor elibera electronic documente precum certificat de urbanism, înștiințare începere lucrări de construcții-desființare, înștiințarea terminării lucrărilor de construcție-desființare, obținere certificate de nomenclatură stradală și adresă, eliberarea certificatelor de atestare fiscală, autorizație de circulație a vehiculelor cu tracțiune animală, autorizații transport greu, eliberare abonament parcare, program online de evidență a persoanelor, retrodigitalizare a arhivei istorice relevante.

Proiectul mai prevede dotare cu echipamente de scanare, servere, comunicații.

Durata de realizare a proiectului este de 24 de luni.

„Sperăm să ofere un salt calitativ în ceea ce privește serviciile oferite de Primăria Suceava. Această etapă de digitalizare e o etapă absolut normală și necesară în ceea ce ne dorim noi ca Suceava să devină oraș inteligent tip-smart city”, a spus Lungu.

Întrebat dacă autorizații pentru căruțe se vor acora on-line, primarul a spus că există posibilitatea, de la caz la caz, să se acorde autorizație pentru circulația căruțelor.

El a arătat că în municipiu pot circula căruțe după un anumit program, dar căruțașii nu-l respectă.(T.B.)


Intră acum și în grupul de



Exit mobile version