Brandul „Bucovina”, numitor comun al regiunilor Suceava şi Cernăuţi


Intră acum și în grupul de

Produsele bucovinene nu au frontieră, a declarat vineri primarul municipiului Suceava, Ion Lungu, la deschiderea Târgului „Produs în Bucovina”, găzduit de Centrul Economic Bucovina Suceava. „Prin aceste proiecte transfrontaliere putem să eliminăm frontierele şi să promovăm împreună produsele bucovinene”, a afirmat edilul-şef sucevean.

La rândul său, preşedintele CJ Suceava, Gheorghe Flutur, a apreciat că parteneriatul Suceava-Cernăuţi este „un mare avantaj” pentru ambele regiuni fiind, la un nivel mic, un parteneriat între Ucraina şi UE. El a subliniat că numitorul comun al celor două regiuni este brandul „Bucovina” şi că atât cei din Suceava cât şi cei din Cernăuţi trebuie să devină mult mai ofensivi în promovarea produselor din această zonă. „Trebuie să devenim mult mai ofensivi cu produsele noastre tradiţionale”, a spus Flutur.

Prezent la eveniment, primarul municipiului Cernăuţi, Mykola Fedoruk, s-a arătat bucuros că participă la această acţiune comună subliniind că, potrivit unui proverb ucrainean, „cel mai aproape neam e vecinul”. El a mai apreciat că Târgul „Produs în Bucovina” dă dovadă că „vecinii fac lucruri frumoase”. Totodată, primarul din Cernăuţi a invitat autorităţile din Suceava în 12 iulie la Târgul de Sf. Petru, tradiţional în Cernăuţi, care se desfăşoară în fiecare an din 1747.

Un număr de o sută de firme din Suceava şi Cernăuţi au expus, vineri, la Centrul Economic Bucovina Suceava diverse produse, atât alimentare cât şi bunuri de larg consum, în cadrul Târgului „Produs în Bucovina”, un proiect finanţat cu 200.000 de euro prin Programul Phare CBC 2004-2006.


Intră acum și în grupul de