Intră acum și în grupul de
„ În ultimii ani, au fost închise în urma reclamaţiilor, 3 unităţi, din care 2 definitiv, iar un hotel din Vatra Dornei, temporar până la remedierea deficienţelor. În ultimul timp, s-au mai rărit reclamaţiile pentru că, se pare că se străduiesc mai mult fiind şi concurenţă mare”, a declarat Elena Oanea.
Aceasta a precizat că cea mai recentă plângere nu s-a referit la condiţiile de cazare şi masă, ci la neconcordanţa dintre site-ul de prezentare şi ceea ce au găsit clienţii la faţa locului. „Pensiunea era prezentată într-un peisaj mirific, iar când au venit, clienţii au constat că era o pensiune urbană, înconjurată de blocuri, la stradă. E vorba de o pensiune din Câmpulung Moldovenesc. De aceea, am cerut operatorilor din turism să prezinte realitatea pentru asta este practică comercială înşelătoare prin publicitate înşelătoare”, a precizat Elena Oanea.
Aceasta a menţionat că amenda în asemenea situaţii este cuprinsă între 3.000 şi 30.000 lei.