Lucian Harșovschi: Instalăm la Primărie un portal web pentru servicii electronice și un sistem digital de administrare al documentelor. Viceprimarul a explicat care sunt opțiunile sucevenilor pentru a evita aglomerația și deplasarea la ghișeele primăriei


Intră acum și în grupul de

Viceprimarul Sucevei Lucian Harșovschi a anunțat, luni, că la nivelul primăriei se instalează un portal web pentru servicii electronice și un sistem digital de administrare al documentelor (prin proiectul APLICAT), cu ajutorul cărora, sucevenii vor putea solicita online actele de care au nevoie (de exemplu aviz/acord/autorizație/adeverință etc.).

Potrivit lui Harșovschi, procesul va fi unul simplu. Acesta va consta din completarea unei cereri pentru înregistrare solicitare, atașare document justificativ, trimitere către primărie, procesare solicitare, generare act și livrare prin portal împreună cu notificările pe mail/sms.

Proiectul este finanțat prin Fonduri Europene, valoarea totală a acestuia este de 2.777.418 lei, iar termenul de finalizare este 24.07.2021, a ținut să precizeze viceprimarul.

El a mai anunțat că începând de astăzi și până în 17 martie 2021, în cadrul primăriei vor avea loc activități de instruire a personalului care activează în cadrul departamentelor de specialitate, ce vor oferi servicii electronice pentru cetățeni.

Pe lângă asta, Lucian Harșovschi a reamintit că Primăria Municipiului Suceava asigură accesul online al cetățenilor pentru informații referitoare la petiții, impozite și taxe locale, eliberarea avizelor și autorizațiilor etc.

Concret, sucevenii pot accesa online informațiile și formularele disponibile pe site-ul primăriei. De exemplu este posibil de a verifica stadiul soluționării cererilor prin accesarea acestui link și introducerea numărul bonului și data înregistrării.

La subsecțiunea „Formulare„, este posibilă accesarea formularele de cereri specifice fiecărui serviciu în parte. Pentru plata impozitelor și a taxelor locale există această opțiune.

Viceprimarul a subliniat că cei care nu au acces la mediul online, pentru a evita aglomerația și deplasarea la ghișeele primăriei, pot solicitata informațiile de care au nevoie apelând la: 0230 212 696.


Intră acum și în grupul de