Industria hotelieră din România lansează pe 1 Decembrie campania „România în inima mea” pentru promovarea turismului de familie, de aventură, ecumenic, balnear sau de festivaluri

Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR) lansează cu ocazia Zilei Naționale campania de promovare “România în inima mea”, anunță federația.

„România în inima mea este un proiect pornit din emoție și frustrare, din dragoste și revoltă, din ambiție și din implicare. Emoția dată de fiecare dată când auzim pe cineva vorbind frumos despre România și din fericire sunt din ce în ce mai mulți străini și români deopotrivă care fac asta.

Din frustrarea generată de faptul că această țară frumoasă cu oameni minunați nu este cunoscută în lume așa cum merită.

Din dragostea celor care nu uităm niciodată ce înseamnă România pentru noi.

Din revolta pe care o avem atunci când unii ponegresc pe nedrept această țară.

Din ambiția că putem fi mult mai sus în lume pentru că avem cu ce.

Și din implicarea celor care știu că această cauză merită și trebuie susținută cu acțiuni concrete”, a precizat Călin Ile, Președinte Federația Industriei Hoteliere din România

Proiectul de promovare turistică este menit să prezinte și să promoveze destinațiile unice ale țării, care se adresează tuturor categoriilor de turiști, pentru numeroase segmente precum: turism de familie, turism de aventură, turism ecumenic, turism balnear sau de festivaluri.

România înglobează din punct de vedere al tipurilor de turism opțiuni complete, fiecare cu povestea ei, dar și cu poveștile oamenilor ce vizitează aceste locuri, împreună putem să scriem viitorul turismului românesc și a imaginii sale, spunând aceste povești mai departe.

Proiectul este realizat de o echipă de 6 voluntari, membrii FIHR, cu o experiență considerabilă în turism, care s-au dedicat neobosit acestui proiect în speranța că unele bijuterii naturale, istorice sau culturale românești o să devină cunoscute publicului larg.

„România in inima mea este despre fiecare dintre noi, despre România autentică, bucuria copilăriei, istorie și artă, satul românesc, gastronomia locală, podgorii, credința, flora și fauna României, într-un cuvânt este despre tot ce ne unește.

Ne dorim ca prin această campanie să revitalizăm imaginea României din sufletele noastre, să fim mândri ca avem o țară minunată, pe care vă propunem să o descoperim împreună. Tot împreună încercăm, acum, să redescoperim cine suntem și care sunt rădăcinile noastre. Turismul face ca acest parcurs sa fie una dintre modalitățile cele mai potrivite de a înțelege în toate formele România, România din inima noastră!

Avem nevoie mai mult ca niciodată să fiți alături de noi, să fim alături unii de alții și să deschidem acest drum al turismului românesc către suflete noastre și către sufletele celor care ne vor vizita țara.

Mulțumim, pentru implicare și pasiunea pentru acest proiect, ambasadorilor acestei campanii care ne ajută să ducem mesajul mai departe.”

Menționează Andreea Gheorghiu, Coordonator Proiect – membru Comitet Director FIHR

Odată cu lansarea campaniei urmează să fie disponibil și site-ul  romaniaininimamea.ro, unde se regăsește fiecare categorie de turism din fiecare zonă a țării și unde vizitatorii pot afla ce pot să descopere în zonele pe care au ales să le viziteze sau să găsească o destinație de vacanță la care nici nu s-au gândit până acum. Tot pe 1 Decembrie vor fi lansate și paginile de social media România în inima mea, respectiv Facebook, Instagram și Linkedin.

Cu ajutorul asociațiilor de promovare locală le putem arăta turiștilor că destinația pe care au ales-o poate să le ofere pe lângă un peisaj minunat și o podgorie de vinuri spectaculoasă, un loc în care meșteșugurile sunt păstrate cu sfințenie sau poate o aventură nebănuită. Ne dorim când descoperă aceste locuri să folosească #RomiaInInimaMea ca toți călătorii să se poată bucura de descoperirea lor.

FIHR este prima organizație patronală din turismul românesc și cea mai reprezentativă din industria hotelieră, prin cifra de afaceri și numărul de angajați, reunind 4 din top 5 companii hoteliere din România după cifra de afaceri, fiind prezentă la nivel național în peste 40 localități și cumulând peste 16.500 camere în proprietățile hoteliere membre.

FIHR este afiliată la Confederația Patronală Concordia, o confederație patronală reprezentativă pentru mediul de afaceri din România, reunind cele mai puternice federații sectoriale din economia românească și cuprinzând 7 din primele 10 companii după numărul de angajați și cifra de afaceri. Concordia este singură confederație patronală românească afiliată la International Organization of Employers și Business Europe.

FIHR este membru fondator al Alianței Pentru Turism (APT), o structură informală deschisă și constituită voluntar, din care fac parte 24 organizații patronal-profesionale importante din turismul românesc.

FIHR este membru HOTREC – organizația europeană care reunește 45 de asociații naționale ale hotelurilor, restaurantelor, barurilor și cafenelelor din 33 de țari și care reprezintă vocea industriei ospitalității în Europa.