Flutur continua campania de promovare a judetului Suceava la nivelul Germaniei

Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a propus ambasadorului Germaniei la Bucureşti, Andreas von Mettenheim, ca judeţul Suceava să devină un judeţ pilot în ceea ce priveşte dezvoltarea unor proiecte comune la nivel local şi regional în cadrul realţiilor româno-germane.

Ambasadorul Republicii Federale Germania la Bucureşti a fost prezent în judeţul Suceava la finele săptămânii trecute ocazie cu care a avut o primă întrevedere la Consiliul Judeţean Suceava, cu preşedintele Gheorghe Flutur, potrivit unui comunicat furnizat de oficiali ai instituţiei sucevene menţionate.

În comunicat se precizează că în cadrul întâlnirii Gheorghe Flutur a subliniat bunele relaţii pe care judeţul Suceava le are cu regiunea Schwaben din Germania şi proiectele desfăşurate în cadrul parteneriatului între cele două regiuni. Totodată, preşedintele CJ Suceava a prezentat oportunităţile pe care le oferă judeţul Suceava în turism, agricultura bio, industria alimentară sau în învăţământul universitar.

Suceava ar putea deveni judet pilot pentru viitoarele proiecte coune româno-germane

Preşedintele CJ, Gheorghe Flutur consideră că judeţul Suceava ar putea fi judeţ pilot în ceea ce priveşte dezvoltarea unor proiecte comune la nivel local şi regional în cadrul relaţiilor dintre România şi Germania.

El a adresat în acest sens o invitaţie marilor tur-operatori din Germania, care împreună cu reprezentanţi mass-media să participe mai multe zile la un Tur al Bucovinei, iar o a doua invitaţie a fost adresată Camerei de comerţ româno-germană şi altor organisme ale oamenilor de afaceri germani, de a veni la Suceava pentru a se întâlni cu oameni de afaceri din judeţ pentru a identifica şi începe proiecte de investiţii.

Ambasadorul Germaniei, Excelenţa sa Andreas von Mettenheim a considerat benefică participarea judeţului Suceava la târgurile din Germania şi a apreciat că Suceava şi Bucovina vor avea succes şi prin promovarea formelor de turism alternativ, unde se pot prezenta lucruri “făcute altfel, noi, atractive”, ceea ce i-ar putea interesa pe mulţi turişti din Europa.