Cablistii, reclamati la Protectia Consumatorilor Suceava


Intră acum și în grupul de

La Comisariatul Judeţean pentru Protecţia consumatorilor Suceava (CJPC) Suceava s-au depus, anul trecut, un număr de 73 de reclamaţii ce au vizat operatorii de servicii de Televiziune prin cablu şi Internet, a informat marţi, comisarul şef adjunct al CJPC Suceava, Elena Oanea. Aceasta a precizat că 40 dintre acestea s-a referit la nereguli ca urmare a prestării acestor servicii de către operatorul RCSRDS, 23 UPC şi un număr de 10, la alţi operatori.

„Principalele aspecte reclamate au fost nerespectare clauzelor contractuale, prestare de servicii necorespunzătoare calitativ, facturare eronată, publicitate înşelătoare. În urma cercetării acestor reclamaţii de către comisarii din cadrul CJPC Suceava 55 au fost întemeiate, un procent de 75%, iar 18 neîntemeiate”, a declarat Elena Oanea.

Astfel, pentru abaterile constate operatorii au fost sancţionaţi cu amenzi contravenţionale în cuantum de 22.000 lei, dispunându-se măsuri de remediere a deficientelor.

„Pe de altă parte, trebuie să apreciem schimbarea de atitudine a acestor prestatori de servicii, nu o dată aceştia soluţionând pe cale amiabilă reclamaţiile transmise de CJPC Suceava. Recent am câştigat şi procesul cu una dintre societăţile de cablu TV care a contestat Procesul verbal de constatare a contravenţiei încheiat de CJPC Suceava prin care se constata încălcarea clauzelor contractuale.

Societatea respectivă se angajase să furnizeze servicii de cablu TV la preţ fix de 22 lei timp de 24 luni. Societatea nu a respectat clauzele contractuale, modificând tariful de la 22 la 23,8 lei. Urmare câştigării procesului în instanţă persoanele prejudiciate au primit banii înapoi”, a subliniat Elena Oanea.


Intră acum și în grupul de