15 tari din intreaga lume s-au intrecut in traditii si obiceiuri, la Shopping City Suceava. Afla aici in ce context

[gallery columns=”4″ link=”file” ids=”15305, 15306, 15307, 15308, 15309, 15309, 15310, 15311, 15312, 15313, 15314, 15315, 15316, 15317″ limit=”1″ wraptag=”div” navwraptag=”div” cellclass=”smd_slimbox” navclass=”smd_slimbox_nav” prevlabel=”« inapoi” nextlabel=”inainte »” />Zeci de elevi suceveni au participat marţi, în zona Food din Shopping City Suceava, la evenimentul intitulat „World Wide Week-end”, cu prilejul căruia au prezentat 15 ţări din lume, aducând în faţa celor interesaţi poveştile şi tradiţiile specifice fiecăreia.

Aflat la cea de-a doua ediţie în municipiul nostru, „World Wide Week-end” este un eveniment – concurs organizat de AIESEC Suceava, în cadrul proiectului GROW, care are ca scop promovarea multiculturalităţii, a sensibilităţii culturale şi a unei perspective noi asupra culturilor şi tradiţiilor din întreaga lume.

“Prin acest proiect se urmăreşte crearea unui cadru pozitiv asupra liceenilor prin implicarea directă în promovarea altor culturi prin intermediul lucrului în echipă cu studenţi internaţionali veniţi la studii în România. << World Wide Week-end >> presupune prezentarea a 15 ţări din întreaga lume realizate de către elevii participanţi la programul GROW, alături de trainerii internaţionali implicaţi în acest program”, au explicat reprezentanţii AIESEC.

La fiecare stand, vizitatorii shopping mall-ului s-au putut delecta cu delicatese specifice următoarelor ţări: Rusia, Elveţia, Japonia, China, India, Bulgaria, Mexic, Argentina, Brazilia, Scoţia, Germania, Franţa etc. Alături de mâncarea specifică, elevii suceveni au adus la standuri şi obiecte reprezentative pentru fiecare ţară.

După acest moment, fiecare echipă a realizat o scurtă prezentare a ţării alese, prin reprezentaţii pe scenă şi filmuleţe. La sfârşit, cele mai bine reprezentate trei ţări au fost recompensate cu premii.