Sucevenii vor putea comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, cu livrare gratuită și multiple metode de plată, prin aplicația Gurmandio lansată de Carrefour

Carrefour lansează Gurmandio, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer în România

Aplicația oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

 

București, 1 martie 2018 – Carrefour România, lider în inovație și tehnologie în retail, lansează, în premieră, Gurmandio, prima aplicație mobilă prin care utilizatorii din cele mai mari orașe ale Moldovei, precum Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț și Galați, alături de cei din Târgu Jiu, își pot comanda, simplu și rapid, preparatele preferate. În prezent, în aplicație, este listată zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour din aceste orașe, cu propuneri proaspete și sănătoase, realizate zilnic de specialiștii retailerului, după rețete tradiționale românești și internaționale, alături de unele dintre cele mai importante restaurante locale, urmând ca, în perioada următoare, oferta să fie completată cu noi opțiuni. Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store, Google Play și pe website-ul www.gurmandio.ro.

 

Prima de acest tip dezvoltată în România de un retailer de food, aplicația Gurmandio este disponibilă utilizatorilor din Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț, Galați și Târgu Jiu. Aplicația le oferă acestora acces nelimitat la o largă varietate de restaurante locale, livrare gratuită și rapidă la orice comandă, dar și posibilitatea de a achita preparatele alese cash la livrare, cu cardul sau cu tichete de masă, cele din urmă fiind valabile doar pentru comenzile din zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour.

 

„Inovația este cuvântul cheie atunci când dezvoltăm produse și servicii care îmbunătățesc și completează experiența de cumpărare a clienților noștri. Folosim avantajele noilor tehnologii pentru a crește accesibilitatea și nivelul de confort al consumatorilor, iar Gurmandio este un pas important în această direcție. Este prima aplicație de acest tip dezvoltată de un retailer, dar și cea mai modernă, simplă și rapidă modalitate prin care utilizatorii din marile orașe ale Moldovei și cei din Târgu-Jiu pot comanda mâncare, acasă sau la birou. De asemenea, Gurmandio contribuie la dezvoltarea comunităților locale prin simplul fapt că aduce mai aproape clienții finali de business-urile din zonă. Clienții beneficiază rapid de produsele dorite, iar proprietarii restaurantelor, de o audiență semnificativă”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

 

Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.gurmandio.ro,   și este customizată în funcție de orașul din care provine utilizatorul, listând restaurantele din zona respectivă. Printre avantajele și opțiunile aplicației Gurmandio se regăsesc:

  • Varietate mare de preparate;

  • Livrare gratuită;

  • Multiple modalități de plată – cash, card, tichete de masă;

  • Simplitate în utilizare;

  • Memorarea și posibilitatea de repetare a comenzilor;

  • Comenzi favorite;

  • Conectarea în aplicație prin contul de Facebook sau Google;

  • Posibilitatea de a urmări în timp real comanda plasată;

 

Lansarea aplicației Gurmandio consolidează poziția Carrefour România, ca lider în inovație și tehnologie în retail, și se alătură celorlalte linii de business, online și offline, care îmbunătățesc experiența utilizatorilor și susțin comunitățile în care retailerul activează.

 

 

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 318 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.