Grupul de inițiativă pentru constituirea Fundației Comunitare Bucovina și-a propus să inspire Bucovina

Vineri, 26 octombrie, în Auditorium Joseph Schmidt începând cu ora 12:00, GI Fundaţia Comunitară Bucovina invită toți sucevenii creativi, care vor să înțeleagă mai bine mediul online și cum ne ajută cunoașterea acestuia să promovăm o afacere, indiferent de profilul acesteia, să participe în cadrul workshop-ului intitulat Inspirație pentru Bucovina – Cum să îți promovezi cu success afacerea în mediul online. Acest eveniment este organizat cu drag pentru bucovinenii care își doresc să învețe ce impact are media online în creșterea afacerii lor, indiferent de profil, cum să creeze conținut educativ, informând și promovând produsele sau afacerea lor.

Ideea acestui workshop este împărțită în trei părți, prima fiind intitulată ”Inspirație prin fotografie ” și  îl are ca speaker pe Cătălin Urdoi, un tânăr fotograf profesionist cu  publicații în revista National Geographic, care ne va vorbi într-un mod practic despre cum să realizezi o fotografie comercială sau de produs, optimizată pentru mediul online folosindu-te de device-ul pe care îl deții deja-aparat profesionist de tip DSLR sau telefon mobil. Cătălin  ne va explica ce să facem și ce să nu facem atunci când realizăm o fotografie oferindu-ne mai multe sfaturi și exemple concrete.

 

În continuare va veni Ștefan Sfichi, videograph cu ceva experiență în domeniu, pentru a fi speaker în cea de-a doua parte intitulată “Inspirație prin video”, învățându-ne despre cât de important este să facem diferența dintre un video comercial și unul artistic, despre ce înseamnă și cum se compune un cadru pentru exterior și unul pentru interior și cel mai important cum să facem un video care să ne crească business-ul.

 

Workshop-ul se încheie cu piesa de rezistență, așa cum ne spun membrii grupului, Alex Dona fiind speakerul din cea de-a treia parte intitulată strategic ”Puterea textului: În dialog cu Alex Dona”. Alex este managing partner și acționar în cadrul publicației Times New Roman pe care a crescut-o încet dar sigur folosindu-se de strategiile și sfaturile pe care ni le va oferi și nouă, învățându-ne să creăm conținut demn de mediile online, ne va explica care este de fapt puterea textului și ce impact poate avea asupra afacerii noastre sau de ce nu, asupra noastră, întrucât fiecare dintre cei care dețin conturi pe rețelele de socializare sunt interesați în a-și menține o imagine pozitivă a activității sau afacerii personale.

Amintim faptul că acest eveniment este unul care are ca scop strângerea de fonduri pentru înființarea Fundației Comunitare Bucovina, un suflu nou pentru bucovineni, care și-a propus să implice și mai mult comunitatea în proiecte locale, reamintindu-le că ar putea să trăiască într-un oraș mai generos, mai conectat, cu oameni implicați, responsabili și capabili să propună idei și soluții.

 

 

 

”Suntem un grup de oameni inimoşi, care cred în puterea oamenilor din jurul lor, în spiritul de solidaritate şi în puterea binelui. Cu toţii avem ceva în comun, şi anume dorinţa de a face ceva pentru suceveni, pentru comunitate, pentru Bucovina”, ne-au spus organizatorii  – GI Fundaţia Comunitară Bucovina, care au precizat că „aşa s-a născut dorinţa de a ne uni într-un for care să aibă atributul de catalizator a tot ceea ce se întâmplă cu folos în şi pentru comunitatea noastră”.