Panourile publicitare. Cum te ajută acestea să-ți faci mesajul vizibil

Atunci când ești nou într-o piață tot mai competitivă sau ai un produs inovator pe care trebuie să-l faci remarcat, important este să devii cât mai vizibil și ca mesajul tău să ajungă la cât mai mulți oameni.

Sigur, în ultimii ani, promovarea și publicitatea au început să se traducă tot mai mult prin social media, un canal foarte eficient. Însă nimic nu poate depăși publicitatea stradală și, în special, panourile publicitare. Fiind amplasate în locuri publice și adesea intens circulate, acestea îți ajută mesajul să ajungă zilnic la mii de oameni.

Cum te ajută panourilor publicitare

  1. Poziționare strategică

De regulă, panourile sunt amplasate într-o zonă strategică, fie ea în oraș, fie în afara orașului, în funcție de produsul sau serviciul pe care vrei să-l promovezi, și te ajută să ajungi mai ușor la publicul țintă. Totodată, în cazul în care ți-ai deschis recent un restaurant, o spălătorie auto sau un salon de cosmetică, două – trei panouri de dimensiuni mici, amplasate în apropierea acestuia, vor atrage atenția trecătorilor.

  1. Mai mulți clienți finali

Pe lângă amplasarea strategică, la fel de important este și aspectul vizual. În unele cazuri, panourile au dimensiuni mari, de câțiva metri, care au un impact destul de mare la nivelul percepției.

Prin panourile publicitare, ai acces la o audiență mult mai largă decât ai avea prin reclamele de pe Facebook, de exemplu. În acest fel, îți poți lărgi orizonturile și poți atrage categorii noi de clienți, care vor ajuta la extinderea afacerii tale.

De regulă, companiile de publicitate și marketing au în echipă designeri și publiciști talentați, care îți transpun mesajul printr-un text ce îndeamnă clientul să cumpere, utilizând și imagini sugestive.  Așadar, un mesaj puternic ce ajunge în repetate rânduri la cât mai mulți oameni, va genera și creșterea vânzărilor.

  1. Diversitatea tipurilor de panouri

Nevoia de a vinde sau de a promova produsul oferit diferă foarte mult de la un brand la altul. La fel și bugetele.

Tocmai din acest motiv, companiile de publicitate care au în oferta lor astfel de panouri îți vor pune la dispoziție mai multe tipuri de pachete, dar și mai multe tipuri de produse. De aceea, este important să vezi gama de panouri de publicitate outdoor completă pe care o are o companie, cum ar fi pentamedia.ro, și să discutați împreună care este cel mai eficient tip de panou pentru tine.

Îți poți promova afacerea în orașul tău, în intersecțiile mari sau în zona unde oferi serviciile, sau poți alege, în funcție de serviciul oferit, să te promovezi pe drumuri europene sau autostrăzi.

Chiar dacă marketingul și publicitatea se mută tot mai mult în mediul online, publicitatea outdoor, palpabilă, nu-și va pierde din valoare, tocmai pentru că oamenii sunt ființe sociale și nu-și doresc să se afunde cu totul într-un ecran. (S.E.O.)

Sursa foto: Shutterstock.com

loading...