Deputatul PSD Cătălin Nechifor interpelează doi miniștri în legătură cu lucrările la șoseaua de centură a Sucevei care a fost gândită ca o șosea cu două benzi pe sens, iar după 10 ani nu e finalizată nici cu o bandă pe sens


Intră acum și în grupul de

Deputatul PSD de Suceava, Cătălin Nechifor, a interpelat doi miniștri ai Guvernului Grindeanu, respectiv pe ministrul Transporturilor, Răzvan Alexandru Cuc și ministrul de Interne, Carmen Daniela Dan, privind lucrările la șoseaua de centură a Sucevei.

În interpelare, Nechifor arată că în anul 2007 au fost demarate de CNADNR procedurile privitoare la realizarea variantei de ocolire a municipiului Suceava.

„lată că, după 10 ani, acest obiectiv important pentru infrastructura rutieră a județului și a municipiului Suceava nu este încă finalizat. Gândită inițial ca o șosea cu două benzi pe sens, varianta de ocolire a suferit de-a lungul timpului modificări de proiectare și schimbări ale soluțiilor tehnice, dar a și generat multiple situații negative, inclusiv decesul unor conducători auto, în urma impactului autovehiculelor cu așa- numitul „zid al morții” (din giratoriul de pe DN 17, de la intrarea în municipiul Suceava, dinspre Gura Humorului)”, arată Nechifor.

El cere celor doi miniștri mai multe informații ținând cont de faptul că, la acest moment, este dat în exploatare doar tronsonul 3 (din 2015) între zona Pătrăuți DN2 și giratoriul de pe DN 17, având în vedere faptul că, în ultima perioadă nu s-a mai lucrat deloc pe tronsoanele 1 și 2, lucrări care ar asigura punerea în exploatare în totalitate a variantei de ocolire a municipiului Suceava.

Astfel, Nechifor cere stadiul anchetelor în situația accidentelor cu victime umane de la „zidul morții”, eventual rezultatele acestor anchete, dacă au fost  finalizate, să se precizeze cine a luat decizia de a construi un obstacol masiv („zidul morții”) pe un drum național, DN 17, pe care se circulă cu viteză ridicată, dar și rapoartele de expertiză ale lucrărilor efectuate la varianta de ocolire, realizate după anul 2013 precum și să se menționeze care a fost costul inițial al variantei de ocolire a municipiului Suceava și cum s-a modificat valoarea de-a lungul timpului. (N.B.)


Intră acum și în grupul de