50 de formatori de opinie din turismul internațional au vizitat Bucovina, în cadrul proiectului Experience România. Experiențele lor pot ajunge la peste 100 de milioane de potențiali turiști

Formatori de opinie în mediul online din S.U.A, Australia, Canada, India, Portugalia, Spania, UK, Germania, Cipru și Franța s-au aflat săptămâna trecută la Suceava, unde, timp de două zile au încercat să descopere principalele atracții turistice, în cadrul proiectului Experience România.

Potrivit Asociației pentru Turism Bucovina (APT Bucovina), în zile de 26 și 27 octombrie, aproximativ 50 de persoane care pot influența comportamentul de a călători prin intermediul diferitelor canale de comunicare, printre care ziariști, bloggeri, vloggeri, fotografi și influenceri din turismul internațional, au călătorit prin Bucovina.

Astfel, formatorii de opinie din toate colțurile lumii au descoperit principalele atracții turistice, au savurat bunătăți specifice gastronomiei din Bucovina și au aflat povestea cămășii bucovinene și a iei românești.

„Asociația pentru Turism Bucovina  a întâmpinat cu entuziasm acest proiect, astfel încât în cele două zile, 26-27 octombrie,  în care au călătorit prin Bucovina, participanții s-au bucurat de suportul membrilor asociației noastre. Hotelul Best Western Bucovina Gura Humorului a asigurat serviciile de cazare și a organizat o seară tradițională cu program folcloric la Hanul Ariniș, care s-a dovedit un moment excepțional. La Muzeul Oului din Vama, au descoperit o colecție fabuloasă de ouă pictate, dar și tehnicile de încondeiere folosite în Bucovina. Prin intermediul Asociației iaBucovina au aflat povestea cămășii bucovinene și a iei românești. Nu au lipsit din program mănăstirile Moldovița și Voroneț, monumente aflate în patrimoniul UNESCO care i-au cucerit iremediabil pe străini. În cele două zile petrecute în Bucovina, grupul a beneficiat de asistență turistică și de ghidaj specializat din partea agenției Hello Bucovina”, au informat reprezentanții Asociației pentru Turism Bucovina.

Proiectul Experience România este cel mai mare proiect de promovarea turistică a României și se desfășoară în perioada 23 octombrie — 5 noiembrie 2017, în mai multe zone din țară, între care Moldova, Bucovina, Transilvania și Valea Prahovei.

Formatorii de opinie sunt din S.U.A, Australia, Canada, India, Portugalia, Spania, UK, Germania, Cipru, Franța și, fiind cunoscuți în lumea online, pot influența comportamentul de a călători prin intermediul diferitelor canale de comunicare.

Astfel, atracțiile turistice ale Bucovinei sunt promovate către o audiență de cel puțin 100 milioane de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 70 ani, în Europa, SUA, America de Sud și Asia.

De asemenea, prin intermediul proiectului Experience Romania se dorește creșterea duratei sejurului mediu petrecut în diferite destinații ale României, precum și crearea unui conținut valoros în mediul online.

Mai multe detalii veți putea găsi pe site-ul proiectului: http://experienceromania.eu și urmărind pe rețelele de socializare #ExperienceRomania.

(Mihaela Tcaciuc)

 

 

 

 

loading...