Sucevenii vor putea sesiza situații din municipiu direct pe site-ul Poliției Locale. Prin telefonul pus la dispoziție non-stop au fost făcute aproape 1000 de reclamații

Viceprimarul Sucevei, Lucian Harșovschi, a anunțat, miercuri, că Poliția Locală Suceava a deschis un site propriu prin care se vor putea face sesizări despre diverse situații din oraș, cu mențiunea că urgențele, sitațiile care necesită implicarea Poliției Naționale, trebuie sesizate la 112.

Harșovschi a spus că în luna mai a anului trecut a fost implementată o centrală telefonică automată unde sunt înregistrate toate apelurile făcute la numărul 0203 21 21 92 unde sucevenii pot sesiza anumite situații din oraș.

Viceprimarul a spus că în decurs de un an au fost 931 de apeluri telefonice înregistrate, marea majoritate fiind soluționate.

El a arătat că au fost și peste o sută de apeluri pe lună la Poliția Locală.

La un an distanță, o nouă formă de comunicare a Poliției Locale este în funcțiune, respectiv site-ul Poliției Locale www.politialocalasuceava.ro , a spus viceprimarul care a arătat că acest site este și unul  de prezentare al Poliției Locale, dar și de informare.

„Sunt mulțumit de actuala conducere a Poliției Locale. O vedeți și dumneavoastră, o văd și sucevenii. Mai multă implicare și cred că este un pas spre comunicare”, a spus Harșovschi.