Consumatorii utilizeaza tot mai mult Serviciile de Call Center ale E.ON Moldova Furnizare

În primele 8 luni ale anului, Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare a preluat aproximativ 80.000 de apeluri, cea mai mare parte a solicitărilor clienţilor vizând obţinerea de informaţii, schimbarea datelor din contracte, refacerea convenţiilor de consum, etc. Consumatorii din judeţul Iaşi au apelat cel mai des Call Center-ul E.ON Moldova, urmaţi de cei din judeţele Bacău, Suceava, Neamţ, Vaslui şi Botoşani, informează Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România.

În prezent, clienţii companiei pot solicita la Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare informaţii referitoare la încheierea contractelor, tarifele în vigoare, taxele Radio şi TV, facturare, posibilităţi de plată a facturilor, obţinerea de avize etc., şi pot efectua o multitudine de operaţiuni printre care: modificarea convenţiei de consum; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune , respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale; modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresă de corespondenţă, date de contact etc.); modificarea modalităţii de plată astfel încât plata facturilor să poată fi efectuată prin serviciul de Debitare Directă; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale.

Serviciul Call Center poate fi apelat, de luni până vineri, între orele 7.00 şi 21.00, la unul din numerele de telefon: 0801 000 939 – pentru apeluri din reţeaua Romtelecom din toată ţara, tariful este local (intrajudeţean) sau 0235 305 555 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.