CJPC Suceava bombardata cu reclamatii din partea cetatenilor nemultumiti de prestarea serviciilor de telefonie mobila

telefonie mobilaCele mai multe reclamatii, o suta la numar, primite la sediul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Suceava in decursul lunii august 2013, au fost cele legate de prestarea serviciilor de telefonie mobila, anunta intr-un comunicat de presa, Vasile Latis, comisar sef adjunct, in cadrul institutiei sucevene.

Potrivit sursei citate, aspectul cel mai des reclamat a fost refuzul operatorilor de a da curs solicitarilor de reziliere.

Latis a mai transmis ca, in cursul lunii trecute, CJPC Suceava a desfasurat 240 de actiuni de control, soldate cu 106 amenzi in valoare de 156.000 lei si 78 de avertismente.

„Totodata, in cursul lunii august s-au inmultit reclamatiile impotriva prestatorilor de servicii care desfasoara activitatea in domeniul reparatiilor, modernizarii sau intretinerii locuintelor, cel mai des aspect regasit fiind nerespectarea termenului de executie a lucrarilor”, a subliniat Latis.

Seful CJPC a spus ca una dintre tematicile desfasurate a fost respectarea prevederilor legale privind conformitatea, modul de comercializare si modul de etichetare a produselor alimentare comercializate sub forma congelata. In acest caz s-au efectuat 31 de actiuni de control, aplicandu-se 7 amenzi in valoare de 22.800 lei si 16 avertismente. S-au oprit de la comercializare 809,2 kg de produse in valoare de 5.868 lei. Principalele aspecte constatate se refera la faptul ca s-au gasit produse arse prin congelare, produse cu lipsa eticheta sau eticheta ilizibila, produse congelate depozitate necorespunzator.

O alta tematica a fost respectarea prevederilor legale privind comercializarea alimentelor si desfasurarea activitatii in unitatile de alimentatie publica pe perioada caniculei. „S-au efectuat 69 de actiuni de control, aplicandu-se 33 de amenzi in valoare de 31.800 lei si 17 avertismente. S-au oprit de la comercializare produse in valoare de 6.178 lei. Ca deficiente s-au constatat – etichetarea necorespunzatoare, lipsa informarii asupra gramajelor, existenta unor produse recongelate dupa decongelare, nerespectarea prevederilor legale privind fumatul in unitatile publice”, sustine Latis.

Tot el a declarat ca in momentul de fata se afla in derulare tematica privind respectarea prevederilor legale la modul de comercializare, etichetare, prezentare si publicitate a painii si produselor de panificatie.