Studiul de marketing la Aeroportul Suceava va fi realizat de o firma desemnata in urma unei licitatii internationale

Purtatorul de cuvânt al CJ Suceava, Catalin Nechifor, a declarat joi, într-o conferinta de presa, ca reprezentanti ai institutiei si ai RA Aeroportul Suceava lucreaza la definitivarea caietului de sarcini pentru licitatia internationala în urma careia urmeaza sa fie stabilita firma ce va realiza studiul de marketing pentru a se determina potentialul de trafic în urmatorii 20-25 de ani. La Aeroportul Suceava trebuie efectuate investitii de reabilitare si prelungire a pistei de la 1.800 la 2.400 de metri, modernizarea sistemului de balizaj si a cladirii aerogarii. Catalin Nechifor a spus ca în acest an pe Aeroportul Suceava urmeaza sa fie procesati aproximativ 20 000 de pasageri, cu 40 la suta mai mult decât anul trecut si ca exista o cerere de bilete pentru operatorii actuali de pe aeroport mai mare decât oferta, motiv pentru care CJ Suceava va solicita acestora suplimentarea numarului de curse interne si internationale. Acesta a precizat ca majoritatea pasagerilor vin în Suceava pentru turism sau afaceri aratând ca aceasta confirma Bucovina ca destinatie turistica importanta. În urma cu doua luni, reprezentanti ai administratiei sucevene au stabilit, cu cei ai firmei germane K+P, ce a realizat Terminalul doi al Aeroportului international din Munchen, cele trei etape ale proiectului de modernizare si reabilitare a aeroportului din Suceava.