Evaluarea anuală a personalului angajat al Spitalului Județean de Urgență Suceava se află în desfăşurare

Managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Suceava, economist Vasile Rîmbu, a declarat, luni, că evaluarea anuală a personalului angajat al unităţii ar urma să se încheie până la sfârşitul primului trimestru al acestui an.

Rîmbu a precizat pentru NewsBucovina că evaluarea anuală a personalului angajat al unităţii este în curs de desfăşurare şi constă în susţinerea unui test grilă privind legislaţia specifică pentru prevenirea şi combaterea infecţiilor asociate asistenţei medicale, a unei probe practice, precum şi evaluarea psihologică.

“Tot personalul spitalului, începând cu medici, asistenţi medicali, infirmiere, îngrijitoare, liftieri, personalul de deservire şi inclusiv personalul TESA, va trece prin această evaluare. Această testare vizează perfecţionarea pregătirii profesionale şi alinierea la cerinţele şi standardele condiţiilor actuale şi este realizată atât în beneficiul salariaţilor, cât şi al pacienţilor, în vederea creşterii calităţii actului medical”, a explicat Rîmbu.

El a spus că după încheierea evaluării se va întocmi un raport cu privire la rezultatele acesteia urmând ca apoi să se stabilească şi direcţiile prioritare unde trebuie intervenit pentru creşterea, în continuare, a calităţii actului medical.

De menţionat este că aceasta este cea de a doua evaluare anuală a personalului angajat al SJU Suceava, prima având loc în anul 2016.

(Liliana Bujdei)