„RCS&RDS”, reclamat de zeci de suceveni la OJPC

Un mare numar dintre reclamatiile venite la Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Suceava vizeaza operatorii de servicii de Televiziune prin cablu, Internet si telefonie fixa, a precizat Elena Oanea, inspectorul-sef al institutiei. „Dintre acestea, cele mai multe sunt cu privire la nereguli, urmare prestarii acestor servicii de catre operatorul RCS-RDS. De la începutul anului 2008 si pâna în prezent am primit un numar de 37 de reclamatii îndreptate împotriva acestui operator” a mentionat Elena Oanea. Aceasta a precizat ca prin 8 sesizari erau reclamate serviciile televiziunii prin cablu, 22 vizau serviciile Internet, 4-telefonia fixa, iar 3 vizau alte aspecte ale activitatii operatorului.

Seful OJPC Suceava a spus ca principalele aspecte reclamate se refera la nerespectare clauze contractuale, în 10 cazuri, prestare de servicii necorespunzatoare calitativ în 19 cazuri, facturare eronata în 3 cazuri, publicitate înselatoare în 2 cazuri, iar în 3 cazuri erau reclamate alte aspecte.

În urma cercetarii acestor reclamatii de catre inspectorii din cadrul OJPC Suceava a rezultat ca 76% sunt întemeiate.

„Pentru abaterile constate operatorul economic a fost sanctionat cu amenzi contraventionale, dar deficientele continua sa apara. Din acest motiv am prezentat aceasta situatie Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorilor Iasi în vederea realizarii unei analize la nivelul tuturor oficiilor judetene din structura acestuia pentru a se stabili în mod unitar masuri care sa conduca la prestarea serviciului la standardele de calitate  corespunzatoare” a mai mentionat Elena Oanea.