Ateliere de dezvoltare a competențelor manageriale pentru managerii români


Intră acum și în grupul de

COMUNICAT

În luna octombrie 2013, în cadrul proiectului  ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ, managerii români au participat la 2 ateliere de dezvoltare a competențelor manageriale în cadrul cărora au testat instrumente de management, dezvoltându-și abilitățile necesare implementării acestora în interiorul companiei în vederea eficientizării proceselor manageriale din companiile pe care le conduc.

Instrumentele de management pe care le-am propus în luna octombrie managerilor din companiile beneficiare acoperă următoarele domenii: dezvoltarea carierei și performanța angajaților.

  • Planul de dezvoltare a carierei este un instrument de proiecție și de planificare a performanței unui angajat și a manager, joacă un rol excelent pentru motivația nonfinanciară a angajaților, iar scopul aplicării sale este acela de a maximiza potențialul angajaților.

ü      Cui ajută aplicarea lui? Managerilor din Middle management și Managerilor de Resurse Umane.

  • Evaluarea performanțelor angajaților ajută managerii să maximizeze procesul de evaluare a performanțelor și mai ales a rezultatelor acestuia, oferă o imagine clară a nivelului actual al echipei și poate constitui baza pentru a stabili imaginea ideală sau funcțională a echipei, ajută managerii pentru a lua deciziile cele mai înțelepte pentru a ridica performanța echipei.

ü      Cui ajută aplicarea lui? Managerilor din Middle management, Managerilor de proiect și Coordonatorilor de echipe.

Când și unde s-au desfășurat? Atelierele de dezvoltare a competențelor manageriale au avut loc la sediul Camerei de Comerț și Industrie Suceava, în perioada 01 – 15 octombrie 2013.

Proiectul ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, fiind implementat de Schultz Consulting în calitate de Beneficiar, împreună cu partenerii săi, Camera de Comerț și Industrie Suceava și Fundația „Școala Română de Afaceri a Camerelor de Comerț și Industrie” – Filiala Brașov, în perioada ianuarie 2011 – decembrie 2013.

Mai multe informații despre proiect și despre activitățile acestuia, precum și despre serviciile integrate de care vor beneficia companiile selectate, pot fi găsite pe site-ul beneficiarului: www.schultz.ro sau pe site-urile partenerilor: www.ccisv.ro (Regiunea Nord-Est) și www.srafbv.ro (Regiunea Centru).

 

Persoană de contact: Lucian Gheorghiu, Coordonator Regional Nord-Est. E-mail: [email protected].


Intră acum și în grupul de