Carrefour şi BILLA te invită într-o lume “trolifică”, alături de personajele din filmul Trolii!

Haioasele şi foarte coloratele personaje din filmul de animație Trolii, ce se va lansa în cinematografe în data de 4 noiembrie, poposesc între 20 octombrie – 7 decembrie, în toate magazinele grupului Carrefour: hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market şi Billa, magazinele Express și Contact din toată țara. Colecţioneză cei 16 magneţi şi completează albumul Trolii şi cele 32 de ornamente de brad pentru un Crăciun sclipitor, transmit într-un comunicat de presă, reprezentanții Carrefour.

campania-trolii-mania_2

”Familia și timpul petrecut alături de aceasta sunt două valori pe care Carrefour le susține și le încurajează constant. Fie că este vorba de copiii care privesc cu entuziasm aventurile micilor creaturi sau de părinții care își lasă imaginația să se bucure de un moment de evadare din lumea cotidiană, ne dorim ca această campanie să trezească în noi ludicul şi voia bună! Magazinele grupului Carrefour, hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market şi Billa, magazinele Express şi Contact sunt acum inundate de culoare, împodobite cu ornamente de poveste, care te transpun într-un univers « trolific ». Iar magia nu se termină aici! Clienţii pot folosi aplicaţia Troll Selfie (www.carrefour.ro/troliimania.ro), unde se pot întalni cu trolii lor preferaţi, pot proba frezele lor colorate, dar şi salva şi distribui selfie-ul creat pe reţelele de socializare”, a declarat Andreea Mihai, director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

În document se arată că, aventura continuă la cumpărături! La achiziţionarea produselor  partenere, special semnalizate la raft în magazine, clienţii vor primi pliculeţe trolii. Totodată, la fiecare 100 de lei cheltuiți în hipermarketurile Carrefour, 30 de lei cheltuiți în magazinele Market și Billa și 20 de lei cheltuiți în magazinele Express și Contact, consumatorii primesc 1 pliculeţ. Fiecare pliculeţ conţine: 1 magnet, 1 ornament de brad şi 1 punct. Mai mult, la cumularea a 30 de puncte trolii, clienţii beneficiază de o reducere de 50% la cumpărarea unui pluş Branch sau Poppy.

campania-trolii-mania_1

Albumul cu suprafață magnetică, special creat pentru a aduna cei 16 magneți va putea fi găsit la vânzare în toate magazinele participante la campanie.

Realizat de creatorii filmului Shrek, animația Trolii, ce se va lansa în 4 noiembrie în cinematografe, este o comedie pentru toți membrii familiei, plină de muzică și aventuri care te vor captiva indiferent de vârstă.

Carrefour își așteaptă toți clienții, de la mic la mare, să descopere împreună incredibila lume “trolifică”!

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 281 de magazine dintre care 30 hipermarketuri ‘Carrefour’, 111 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 86 de magazine Billa.