Finalistele Miss Universe Romania defileaza la „Valentine’s Day Charity Ball”

Cea de-a V-a ediţie a Valentine’s Day Charity Ball se va desfăşura sâmbătă, 12 februarie, la Palatul Ghika din Bucureşti, după formatul unei gale a frumuseţii, eleganţei, rafinamentului şi bunului gust, organizatorii pregătind pentru invitaţii lor momente artistice unice şi prezentări de ţinute de lux şi bijuterii unicat, purtate de finalistele Miss Universe România.

Anul acesta, cu ajutorul donatorilor din România şi Statele Unite, Fundaţia şi-a propus să ofere 50 de burse noi în valoare de o mie de euro fiecărui student. Programul de Burse Universitare a sprijinit 115 tineri proveniţi din centrele de plasament din România, 44 dintre aceştia fiind deja absolvenţi şi aflându-se la începutul unei cariere promiţătoare.

Aşadar, cele care vor pune în valoare vestimentaţiile exclusiviste şi creaţiile celor mai talentaţi bijutieri vor fi chiar finalistele competiţiei Miss Universe România. Obişnuite atât cu lumina reflectoarelor cât şi cu voluntariatul pentru sprijinirea unor cauze sociale, modelele s-au implicat activ în pregătirea momentelor dedicate modei din desfăşurătorul Valentine’s Day Charity Ball.

„De cele mai multe ori ne lovim de mentalitatea conform căreia frumuseţea este incompatibilă cu inteligenţa. Ei bine, asocierea Organizaţiei Miss Universe® România cu proiectul Fundaţiei Blue Heron poate aduce argumente pentru demolarea acestei sintagme. Majoritatea finalistelor concursului Miss Universe® România susţin demersul Fundaţiei şi pentru asta le felicit şi le mulţumesc”, a declarat Valentina Ionescu, Director Program Miss Universe® România.

Pe lista invitaţilor de onoare ai evenimentului este şi Oana Paveluc, Miss Universe România 2010 şi Ambasador al Fundaţiei Blue Heron. Misiunea Oanei nu va fi deloc uşoară. Pe lângă faptul că a pregătit un moment surpriză pentru seara de bal, ea va trebui să le fie alături atât bursierilor Fundaţiei, cât şi colegelor sale de podium.

„Implicarea în rezolvarea unor cauze sociale a fost unul dintre motivele pentru care m-am înscris în concursul Miss Universe® România. Am fost crescută în spiritul acesta, am făcut încă din vremea copilăriei voluntariat pentru diferite proiecte, iar acum, titlul de Ambasador al Fundaţiei Blue Heron îmi oferă minunata misiune de a-i motiva pe tinerii mai puţin favorizaţi, să-şi construiască un viitor mai bun”, a declarat Oana Paveluc, Miss Universe® România 2010.

Prima colecţie care va fi prezentată oaspeţilor va purta semnătura Elégance. Stilul unic al colecţiilor va fi pus în valoare de frumoasele finaliste ale concursului Miss Universe România. Fondat în 1938 iîn Germania, Elégance are 70 de magazine în 55 de ţări, inclusiv în România din 2004, prin intermediul firmei Casa Frumoasă.
Elégance este unul dintre cele mai reprezentative nume din sfera business prêt-à-porter, iar notorietatea brandului se datorează modului în care îmbină componenta fashion a colecţiilor sale, cu imaginea unui lux discret, pentru un look contemporan à la française. Colecţia primăvară-vară 2011 vine cu o imagine modernă, cu accente sport şi influenţe urbane, din care nu lipsesc imprimeurile bogate, duo-urile contrastante precum cobalt-portocaliu şi nici infuziile vibrante de culori.

Elégance înseamnă în această vară unicitate, o aplecare către stilul individual al fiecărei femei, flatând deopotrivă feminitatea şi confortul.

Un alt brand care s-a alăturat atât proiectului Valentine’s Day Charity Ball, cât şi Miss Universe România este Maximum Chic by Anca Maxim. Pentru ediţia 2011 a Balului, creatoarea Anca Maxim Midari a pregătit colecţia Universe of Love. Invitaţii evenimentului îşi vor delecta privirea cu rochii unicat, lucrate manual din cele mai rare materiale. Voalul, mătasea, aplicaţiile de cristale şi dantelă, fac din fiecare ţinută o operă de artă. Femeia care va intra în Universe of Love va fi mereu în centrul atenţiei, va fermeca prin eleganţă şi graţie şi cu siguranţă va câştiga dragostea celor din jur.

Ţinutele prezentate pe podium vor fi completate de creaţiile bijutierilor renumiţi ai casei Rafael & Son Diamonds. Cei peste 35 de ani de experienţă internaţională, unicitatea podoabelor şi eleganţa unică a şlefuirii în finisajul perfect al diamantelor, aduc mărcii Rafael & Son Diamonds poziţionarea de top în clasamentul creatorilor de bijuterii. Brandul este prezent din 2005 în România în exclusivitate în cele 12 magazine Cellini. La Valentine’s Day Charity Ball vor fi prezentate cele mai noi şi exclusiviste piese realizate de specialiştii bijutieri Rafael & Son Diamonds.

Valentine’s Day Charity Ball 2011 este prezentat de Rafael & Son Diamonds.