Falticeniul si Humorul nu vor mai avea Centre de Relatii Clienti ale E.ON Moldova Furnizare

Mergând pe ideea că o gamă largă de servicii oferite de E.ON Moldova Furnizare pot fi accesate facil prin Call Center-ul companiei fără a mai fi nevoie de deplasarea la Centrele de Relaţii cu Clienţii, la Fălticeni şi Humor vor fi desfiinţate aceste centre. „Ca urmare a utilizării tot mai frecvente de către clienţi a serviciilor oferite prin Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare, compania a reorganizat activităţile din cadrul Centrelor de Relaţii cu Clienţii. Ca parte a acestui proces, Centrele de Relaţii cu Clienţii din localităţile Gura Humorului şi Fălticeni nu vor mai funcţiona începând cu data de 1 decembrie a.c.”, precizează Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România.

Potrivit acestuia, E.ON Moldova Furnizare a diversificat şi îmbunătăţit în ultimii ani serviciile oferite clienţilor săi pentru a asigura o comunicare permanentă cu clienţii săi şi pentru a satisface necesităţile şi aşteptările acestora.

Astfel, pe parcursul anului 2008 au fost primite la Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare aproximativ 27.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut aproximativ 70.000 de apeluri. În primele opt luni ale acestui an aproximativ 80.000 de apeluri au fost înregistrate la Call Center-ul companiei.

„Trendul crescător al numărului de apeluri de la introducerea acestui serviciu, confirmă faptul că acesta oferă o alternativă viabilă la clasicele ghişee”, menţionează Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România.

În prezent, clienţii companiei pot solicita la Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare informaţii referitoare la încheierea contractelor, tarifele în vigoare, taxele Radio şi TV, facturare, posibilităţi de plată a facturilor, obţinerea de avize etc., şi pot efectua o multitudine de operaţiuni.

„E.ON Moldova Furnizare va continua să-şi dezvolte serviciile oferite prin intermediul Call Center-ului, astfel încât clienţii să beneficieze de cele mai bune servicii. Consumatorii E.ON Moldova Furnizare care doresc rezolvarea unor operaţiuni specifice pot apela Call Center-ul companiei noastre, de luni până vineri, între orele 7.00 şi 21.00”, subliniază Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România.

Clienţii pot efectua prin intermediul Call Center-ului o serie de operaţiuni, printre care: modificarea convenţiei de consum; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale; modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresă de corespondenţă, date de contact etc.); modificarea modalităţii de plată astfel încât plata facturilor să poată fi efectuată prin serviciul de Debitare Directă; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale.

Call Center-ul companiei poate fi apelat la unul din numerele de telefon: 0801 000 939 – pentru apeluri din reţeaua Romtelecom din toată ţara, tariful este local (intrajudeţean); 0235 305 555 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.