Ateliere de dezvoltare a competențelor manageriale pentru managerii romani

În luna septembrie 2013, în cadrul proiectului  ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ, managerii români participă la 2 ateliere de dezvoltare a competențelor manageriale în cadrul cărora testează instrumente de management și își dezvoltă abilitățile necesare implementării acestora în interiorul companiei, în vederea eficientizării proceselor manageriale din companiile pe care le conduc.

Instrumentele de management pe care le propunem în luna septembrie managerilor din companiile beneficiare acoperă următoarele domenii: inducția noilor angajați și comunicarea internă.

  • Programul de inducție a noilor angajați vine în sprijinul managerilor pentru a reduce perioada de nesiguranță și neproductivitate a noului angajat, clarifică managerul cu privire la rolul său în procesul de inducție și ajută la planificarea activităților noului angajat pentru: prima zi, prima săptămână și prima lună, astfel încât acomodarea să fie cât mai rapidă și mai eficientă.

ü      Cui ajută aplicarea lui? Managerilor din Middle management și Coordonatorilor de echipe.

  • Procedura de comunicare internă clarifică, eficientizează și reduce blocajele de comunicare apărute în cadrul departamentului / companiei, contribuie la identificarea metodelor de a face ca mesajele să fie înțelese corect și reduce șansele de a apărea conflicte în comunicare.

ü      Cui ajută aplicarea lui? Managerilor din Middle management, Managerilor de Proiect, Managerilor de Relații Publice şi Managerilor de Resurse Umane.

Când și unde se desfășoară? Atelierele de dezvoltare a competențelor manageriale se desfășoară la sediul Camerei de Comerț și Industrie Suceava, în perioada 12 – 30 septembrie 2013.

Proiectul ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, fiind implementat de Schultz Consulting în calitate de Beneficiar, împreună cu partenerii săi, Camera de Comerț și Industrie Suceava și Fundația „Școala Română de Afaceri a Camerelor de Comerț și Industrie” – Filiala Brașov, în perioada ianuarie 2011 – decembrie 2013.

Mai multe informații despre proiect și despre activitățile acestuia, precum și despre serviciile integrate de care vor beneficia companiile selectate, pot fi găsite pe site-ul beneficiarului: www.schultz.ro sau pe site-urile partenerilor: www.ccisv.ro (Regiunea Nord-Est) și www.srafbv.ro (Regiunea Centru).

Persoană de contact: Lucian Gheorghiu, Coordonator Regional Nord-Est. E-mail: antreprenor@ccisv.ro.