Cum faci o campanie reusita de SMS marketing? TOP 4 cele mai bune tehnici de promovare pentru afacerea ta in 2020!


Intră acum și în grupul de

Stiai ca in Romania exista 11,7 milioane de utilizatori de internet si peste 6,5 milioane dintre acestia sunt online, zi de zi? E dovedit stiintific, oamenii petrec din ce in ce mai mult timp conectati. Asadar, daca iti doresti ca afacerea ta sa aiba o vizibilitate mult mai buna, fa cunostinta cu digital marketing, mai exact cu acele campanii de promovare prin sms, poate si cele mai la indemana.

Iata niste bune practici care sa te ajute sa aplici marketing SMS!

1. Concepe mesaje clare

Primul pas pe care sa il faci, daca te folosesti de marketing SMS, este sa fii clar. Te va ajuta in promovare daca realizezi un chestionar cu intrebari despre afacerea ta. Care este profilul afacerii? Pentru cine comercializezi? De ce comercializez asta? De regula, prin SMS sunt comunicate: servicii, produse noi, oferte, actualizari de informatii (spatiu de lucru nou, date de contact, program de lucru). Iar cei mai buni furnizori care ofera servicii web prin SMS au destul de multe oferte din care poti sa alegi.

Daca comunici produsele si serviciile catre un public varstnic, asigura-te ca folosesti un limbaj adecvat, fara emoticoane si lipsit de expresii cu un subinteles modern. Pentru cealalta tabara, clientii tineri, unele argouri (cu limita), dar si limbajul specializat – din mediile profesionale (jargon) pot face mesajul text mai atractiv.

2. Cuvant cheie si un cod scurt de cifre

Campaniile de sms marketing utilizeaza doua componente importante: cuvantul cheie si un shortcode. ,,Black Friday’’ este un exemplu de cuvant cheie, iar numarul scurt, de regula compus din 4 cifre, este numarul specific pe care il folosesc comerciantii. Usor de retinut si utilizat de catre clienti!

3. Mesaj text personal

Nu face compuneri, insa construieste mesajul in asa fel incat clientul sa stie ca te gandesti la el. Renunta la mesajele de tip robot, chiar si utilizarea cuvantului client. Adopta pronumele: tu, voi, noi, eu – sunt mai personale. Incluzand un hyperlink catre site ii va trimite pe utilizatori spre o posibila comanda. Marketingul prin sms este fara doar si poate o arta, depinde de tine in ce lumina o prezinti.

4. Trimite SMS-uri la anumite ore

In primul rand, tine cont de intervalul orar. Daca faci reclama unei oferte, de exemplu – ai o promotie pentru un televizor, parfum sau un obiect vestimentar, recomandarea este a doua jumatate a zilei. Oamenii sunt mai generosi in a face cumparaturi. Dimineata las-o pentru lucruri serioase, asigurare, abonamente. Serviciul de trimitere de sms de la SMSO te poate scapa de grija planificarii campaniei, avand mai mult timp sa te concentrezi pe alte aspecte care pot creste numarul de clienti.

Ca antreprenor este foarte important sa fii mereu la curent cu cele mai noi modalitati prin care iti poti imbunatati si promova business-ul. Este de datoria ta sa fii informat constant si sa iei fiecare decizie pe baza unor date cat mai sigure. Astfel, apeleaza la specialisti ori de cate ori consideri ca ai nevoie de ajutor. (S.C.)

Sursa foto: Shutterstock.com


Intră acum și în grupul de