Directorul general al CNAIR urmează să ajungă la Suceava pentru a discuta solicitările lui Gheorghe Flutur privind finanțarea și începerea lucrărilor la drumul expres Siret-Suceava-București și la șoselele de centură Vatra Dornei, Câmpulung Moldovenesc și Gura Humorului


Intră acum și în grupul de

Directorul general al Companiei Națioanale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Sorin Scarlat, urmează să ajungă zilele următoare la Suceava pentru a discuta cu autoritățile județene despre bugetarea lucrărilor de infrastructură rutieră din județul Suceava.

Potrivit unor surse din administrația județeană, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a solicitat directorului general al CNAIR să vină la Suceava pentru a discuta investițiile necesare în infrastructura rutieră solicitate de mai mulți ani de președintele CJ Suceava, Gheorghe Flutur.

Sursa citată a menționat că între proiectele vizate sunt începerea proiectului drumului expres Siret-Suceava-București, dar și cel al șoselelor de centură pe culoarul Gura Humorului-Câmpulung Moldovenesc-Vatra Dornei.

Ministerul Transporturilor anunța în septembrie că urmează să finalizeze documentațiile pentru organizarea licitațiilor pentru tronsoanele Siret-Suceava și Suceava-Pașcani ale drumului expres.

În programul de guvernare al Guvernului condus de Ludovic Orban se menționează ca noi investiții care urmează să se realizeze variantele ocolitoare ale municipiilor Vatra Dornei și Câmpulung Moldovenesc.

Pentru șoseaua de centură a municipiului Câmpulung Moldovenesc sunt două proiecte, unul al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, cu o lungime de 18,7 kilometri pe la baza pârtiei de schi din Rarău cu ieșire la Pojorâta, iar un altul cu o lungime de 10,5 kilometri, al autorității locale, de la Podul Bucătarului urmând malul stâng al râului Moldova până la Sadova.

La Vatra Dornei, proiectul prevede o centură ocolitoare de 3,8 kilometri care presupune construcția a două tuneluri. Astfel, aceasta ar începe de la Argestru și va avea un tunel de 207 metri și un altul de 2280 de metri.

La Gura Humorului, proiectul este unul local și prevede realizarea unei variante de ocolire de 7,5 kilometri care să înceapă de la sensul giratoriu de pe DN 17, traseul urmând malul stâng al râului Moldova, cu pod peste pârâul Humor și cu ieșirea în DN 17 în apropierea orașului Frasin.


Intră acum și în grupul de