Coaliția pentru Familie cere președintelui Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, adoptarea de urgență a revizuirii art 48, alin. 1 din Constituția României și imediat a legii de stabilire a datei referendumului


Intră acum și în grupul de

Comitetul de Inițiativă Cetățenească privind revizuirea Art. 48 alin. 1 din Constituția României,Coaliția pentru Familie, compusă din 38 de organizații non-guvernamentale,Platforma civică pentru demnitate, drepturi și libertăți IMPREUNĂ, compusă din 1204 ONG-ri, intelectuali și personalități marcante de pe întreg teritoriul României și susținută de 7 organizații internaționale, au transmis astăzi următoarea scrisoare publică adresată Președintelui Senatului:

Domnului Călin Popescu –Tăriceanu

Președintele Senatului României

Comitetul de Inițiativă Cetățenească privind revizuirea Art. 48 alin. 1 din Constituția României,

Coaliția pentru Familie, compusă din 38 de organizații non-guvernamentale,

Platforma civică pentru demnitate, drepturi și libertăți IMPREUNĂ, compusă din 1204 ONG-ri, intelectuali și

personalități marcante de pe întreg teritoriul României și susținută de 7 organizații internaționale,

vă solicită să luați act de sfidarea fără precedent în istoria recentă a României cu care clasa politică și

autoritățile din România tratează inițiativa a 3 milioane de români, avizată de Curtea Constituțională a

României.

Singura soluție pentru remedierea acestei desconsiderări grave a voinței juridice a poporului român de către

clasa politică este punerea de urgență pe ordinea de zi a Senatului a legii ce face obiectul inițiativei noastre

cetățenești, urmată imediat de legea privind stabilirea datei referendumului.

Această solicitare a noastră este perfect pertinentă, posibilă, legală și singura în măsură să șteargă palma dată

poporului român prin desconsiderarea gravă de către clasa politică a voinței lui juridice.

Soluția de remediere a fracturii dintre autorități și milioanele de cetățeni este una singura: adoptarea de

urgență a revizuirii art 48, alin. 1 din Constituția României și imediat a legii de stabilire a datei referendumului.

Învederăm atât Senatului cât și clasei politice românești că există lege în vigoare pentru organizarea

referendumului, respectiv Legea 3/2000. Toată această buclă politico-legislativă artificial creată, referitor la

modificarea Legii 3/2000, nu a înlăturat niciun moment caracterul ei de lege în vigoare, pentru organizarea unui

referendum.

Orice altă amânare reprezintă un atac de maximă gravitate la adresa democrației, voinței populare și ordinii

într-un stat de drept în care clasa politică este aleasă de popor și slujește intereselor naționale și democrației.


Intră acum și în grupul de